سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آخرین اخبار اورژانس؛

9 مصدوم در حادثه واژگونی مینی‌بوس روی پل آزادگان/ مصدومیت در حادثه ریزش ساختمان در مشهد/ یک قطع عضو در تصادف جاده قم _ تهران

سخنگوی اورژانس از مسمومیت 18 نفر با گاز مونو اکسید کربن و مصدومیت 2 نفر در حادثه ریزش ساختمان خبر داد.

خالدی سخنگوی اورژانس کشور در گفت و گو با خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان اظهار کرد: در اثر مسمومیت با گاز مونو اکسید کربن تعداد 18 نفر از هموطنان اراکی به بیمارستان منتقل شده‌اند.

وی عنوان کرد:  مصدومان این حادثه  روند درمان را طی می‌کنند.

در 2 حادثه پر تلفات در 12 ساعت گذشته در کشور، 23 نفر مصدوم شدند

مجتبی خالدی اظهار داشت: سه دستگاه آمبولانس و یک دستگاه اتوبوس آمبولانس برای ارائه خدمات به مصدومان حادثه برخورد مینی بوس با تیرچراغ برق در مینو دشت، به محل حادثه اعزام و تمام مصدومان به بیمارستان حضرت فاطمه الزهرا(س) مینودشت منتقل شدند و پس از انجام اقدامت اولیه درمانی، برخی از آنها برای دریافت خدمات تخصصی به بخش های تخصصی این بیمارستان انتقال یافتند و حال عمومی مصدومان این حادثه، رضایت بخش است.

 وی از برخورد تریلر و اتوبوس در محور بم-زاهدان(محدوده شورگز) در ساعت 4:17 صبح امروز به عنوان دومین حادثه پرتلفات 12 ساعت گذشته یاد کرد و افزود: در این حادثه 10 نفر مصدوم شدند که یکی از آنها به صورت سرپایی درمان و 9 نفر دیگر نیز به بیمارستان منتقل شدند.

سخنگوی سازمان اورژانس کشور با اشاره به جان باختن یک نفر در حادثه برخورد تریلر با اتوبوس در محور بم-زاهدان، یادآور شد: 4 دستگاه آمبولانس به محل این حادثه اعزام شدند و 9 مصدوم این حادثه را به بیمارستان پاستور بم منتقل کردند.

تصادف در محور قم_ تهران

خالدی سخنگوی اورژانس کشور اظهار کرد: در اثر بروز حادثه تصادف یک دستگاه پراید در کیلومتر 48 اتوبان قم _تهران متاسفانه پای راننده به دلیل شدید بودن برخورد قطع شد و وی به وسیله بالگرد اورژانس برای پیوند عضو به بیمارستان امام خمینی تهران منتقل شد.

وی عنوان کرد: به خاطر پیچیدگی عمل پیوند، این بیمار با بالگرد در حال انتقال به بیمارستان امام خمینی بوده و با هماهنگی دانشگاه علوم پزشکی تهران عمل پیوند عضو در این مرکز انجام می شود.

خالدی تاکید کرد: هنوز مصدوم به بیمارستان نرسیده است اما اتاق عمل و امکانات پزشکی در آمادگی کامل به سر می‌برند و به محض رسیدن مصدوم سریعا کار پیوند عضو انجام می شود.

 مصدوم شدن 2 نفر در حادثه ریزش ساختمان نیمه کاره در مشهد

سرپرست اورژانس کشور ادامه داد: در مشهد، تعدادی کارگر در ساختمان نیمه کاره محبوس شدندکه بلافاصله چند دستگاه آمبولانس و اتوبوس آمبولانس به محل حادثه اعزام شد.

وی ادامه داد: طی این حادثه 2 نفر از هموطنان جراحت پیدا کردند و مصدومان به بیمارستان فارابی مشهد منتقل شدند و عملیات نیز به پایان رسید.

9 مصدوم در حادثه واژگونی مینی‌بوس روی پل آزادگان

حادثه واژگونی یه دستگاه مینی‌بوس امروز ساعت 13:20 دقیقه روی پل آزادگان رخ داد. این حادثه 9 مصدوم داشت که از 9 مصدوم حادثه 4 نفر به بیمارستان هفت تیر و 3 نفر به بیمارستان فیاض و 2 نفر به بیمارستان یافت آباد منتقل شدند.

 


برای رسیدگی به این حادثه 7 آمبولانس، 1 اتوبوس آمبولانس به محل اعزام شد.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.