سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مسوول اتحادیه انجمن‌های اسلامی همدان خبر داد:

برگزاری جشنواره دانش‌آموز انقلابی در همدان

مسوول اتحادیه انجمن‌های اسلامی استان همدان از برگزاری جشنواره دانش‌آموز انقلابی» در همدان از تاریخ 30 مهر تا 13 آبان ماه خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ محمدصالح جباری مسوول اتحادیه انجمن‌های اسلامی همدان با بیان اینکه در خصوص 30 مهر باید پیش‌بینی‌های اجرایی در نظر گرفته شود، اظهار کرد: اولویت اصلی اتحادیه انجمن‌های اسلامی بیشتر به فعالیت دانش‌آموزان در دو بخش بازمی‌گردد.

وی با اشاره به اینکه از بین راویانی که در مدارس حضور می‌یابند افراد جوان آموزش‌های لازم را دیده‌اند و اطلاعاتی در این زمینه به آنها داده شده است، افزود: باید از پیشکسوتانی که در حماسه 30 مهر 57 حضور داشتند به مدارس دعوت شوند.

مسوول اتحادیه انجمن‌های اسلامی استان همدان با تأکید بر اینکه تلاش ما بر این است که این راویان در مدارس متوسطه اول حضور داشته باشند چراکه تاثیر آن بر روی دانش‌آموزان بیشتر خواهد بود، تصریح کرد: روز 30 مهر باید برای ما نقطه شروع باشد، نه خاتمه؛ این برنامه‌ها باید تا 13 آبان ادامه داشته باشد.

وی با اشاره به اینکه باید مضمون رخداد 30 مهر در اختیار بسیج هنرمندان قرار بگیرد تا برنامه‌ای برای این روز داشته باشند، گفت: یک برنامه به همین مناسبت با حضور علی آقامحمدی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در تالار معلم برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ص.ف

برگزاری جشنواره نوجوان انقلابی در همدان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.