سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس دانشگاه آزاد خارگ خبر داد؛

تامین نیروی انسانی کشتیرانی آلمان از فارغ‌التحصیلان دانشگاه خارگ

دانشگاه آزاد اسلامی واحد خارگ گفت: دو شرکت مهم داخلی و یک شرکت بزرگ کشتیرانی آلمانی نیروی کار دریایی خود را از فارغ التحصیلان این دانشگاه تامین می‌کنند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، حسین سهولی‌زاده ظهر یکشنبه در مراسم معارفه داشنجویان جدید الورود رشته ناوبری دانشگاه آزاد اسلامی واحد خارگ اظهار داشت: جزیره خارگ یکی از مهمترین مراکز آموزش و تربیت نیروی کار دریایی کشور است که تاکنون خدمات شایان در این حوزه ارائه کرده است. استاندارد سازی این دانشگاه در بین مراکز علوم دریایی کشور و حتی خاورمیانه در شرایط بسیار مناسبی قرار دارد که هم اکنون دو شرکت مهم داخلی و یک شرکت بزرگ کشتیرانی آلمانی نیروی کار دریایی خود را از فارغ التحصیلان این دانشگاه تامین می‌کنند.

وی با اشاره به سخنان جمعه شب گذشته ترامپ تصریح کرد: صحبت‌های ترامپ درباره سپاه پاسداران از حرف‌های گستاخانه و بی پایه و اساس است، برادران عزیزما در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی رشادت‌های فراوانی به‌ویژه در جزیره مقاومت و ایثار خارگ از خود نشان داده‌اند و واقعیت فداکاری، ایثار و مقاومت سپاه بر هیچکس پوشیده نیست.

سهولی زاده گفت: متاسفانه رئیس جمهور آمریکا از حداقل سواد سیاسی و جغرافیایی برخورد نیست؛ خلیج فارس قدمتی بیش از کشور و حتی قاره آمریکا دارد و ترامپ باید در استفاده از کلمات خود در برابر تمدین ایران اسلامی دقت بیشتری به خرج دهد. روز به روز آمریکا وجه نداشته جهانی خود را به دلیل اشتباهات فاحش خود در سیاست خارجی و داخلی خود از دست می‌دهد. ایران اسلامی هم اکنون از تاثیر گذارترین کشور‌های منطقه است و این چیزی جز صداقت داشتن در اعمال و کلام جمهوری اسلامی ایران نیست.

انتهای پیام /پ

تامین نیروی انسانی کشتیرانی آلمان از فارغ‌التحصیلان دانشگاه خارگ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.