سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تجلیل از مدال آوران ایثارگر کرمان

جلسه تجلیل از مدال آوران ایثارگر با حضور استاندار و جمعی از مدیران استان در محل سالن پیامبر اعظم استانداری کرمان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان،  علیرضا رزم حسینی، استاندار کرمان در جلسه تجلیل از مدال آوران ایثارگر ضمن تشکر از مدال آوران ایثارگر استان، گفت: در دولت تدبیر و امید اقدامات موثری در حوزه ورزش جانبازان انجام شده است که امیدواریم این افتخارآفرینی ها ادامه یابد تا امکانات و بودجه بیشتری به این حوزه اختصاص داده شود.

وی از رشادت‌های ایثارگران دوران دفاع مقدس سخن به میان آورد و افزود: جانبازان ثمره دفاع مقدس هستند، آنها در میدان جنگ افتخارآفرینی کردند و امروز همان مردان با تفاوت اینکه بخشی از عضو خود را در میدان جنگ جا گذاشته اند، در میدان های ورزشی افتخار آفرینی می کنند.

رزم حسینی به نقص عضو جانبازان اشاره و تأکید کرد: باید این مدال آوران ایثارگر برای سایرین الگو باشند، چرا که آنها با وجود نقص عضو و با توجه به مشکلادت جسمی، برای کشور افتخار آفرینی کرده اند.

وی تصریح کرد: مدال‌آوران معلول، درس بزرگی به همه مردم داده اند و آن این است که با پشتکار و تلاش حتی با کمبودها و نقص ها میتوان قله‌های افتخار را فتح کرد .

 محمدرضا حسنی سعدی، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمان نیز گفت: معلولان استان کرمان در حوزه ورزشی و فرهنگی رتبه سوم کشوری را دارا هستند.

 در پایان این جلسه از مدال آوران ایثارگر با اهدای لوح ، تقدیر شد.

انتهای پیام/ب

برگزاری مراسم تجلیل از ایثارگران مدال آور کرمان

 

 

 

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.