سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نساجی استقلال حساسترین دیدار فوتبال سال مازندران

تیم فوتبال نساجی قائمشهر در جام حذفی کشور جمعه به مصاف آبی پوشان پایتخت خواهد رفت.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری، تیم فوتبال نساجی قائمشهر یکی از تیم‌های ریشه دار کشور که سالهاست از رسیدن به لیگ برتر کشور دستش کوتاه مانده حالا در جام حذفی کشور فرصت روبرو شدن با یکی از دو تیم پرهوادار پایتخت را دارد و این بار قرعه به نام استقلال اتاده است.


این دیدار در مرحله یک هشتم نهایی از ساعت ۱۶:۴۵ روز جمعه ۲۸ مهر در ورزشگاه آزادی تهران برگزار خواهد شد و هزاران هوادار مازندرانی و قائمشهری برای دیدن بازی حساس تیم محبوبشان در تکاپوی تهیه بلیت هستند تا پاشازاده و تیمش در آزادی تنها نماند.

 

شاگردان پاشازاده روز دوشنبه در کرمان با مس دیدار می‌کنند و بلافاصله پس از بازی به تهران می‌آیند. آن‌ها روز سه شنبه ریکاوری می‌کنند، چهارشنبه یک جلسه تمرین کامل را پشت سر می‌گذارند و پنجشنبه هم با یک جلسه تمرین سبک آماده بازی روز جمعه می‌شود.


نساجی قبل از شروع فصل در دیداری تدارکاتی به مصاف استقلال علی منصوریان رفته بود و با یک گل شکست خورده بود، اما سه سال قبل در ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر با تک گل نجفی تیم پرسپولیس را در تورنمنتی چهارجانبه شکست داده بود تا نشان دهد می‌تواند قاتل و گربه سیاه تیم‌های پایتخت نشین باشد.


انتهای پیام/ع


دیدار نساجی و استقلال در جام حذفی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.