سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تجمع مردم تاکستان در حمایت از سپاه پاسداران + تصاویر

مردم شهر تاکستان در واکنش به گزافه گویی‌های رئیس جمهور آمریکا صبح امروز در مقابل ناحیه مقاومت سپاه پاسداران امام علی (ع) تاکستان گرد هم آمدند و با شعار ما همه پاسداریم سخنان ترامپ را محکوم کردند.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین؛ در این تجمع خودجوش مردم با شعارهای، چون ما همه پاسداریم، میجنگیم میمیریم ذلت نمی‌پذیریم از خدمات سپاه پاسداران قدردانی کردند.

حجت الاسلام علی بخشی رئیس حوزه علمیه تاکستان در این تجمع دلیل عصبانیت ترامپ را موفقیت‌های پی در پی سپاه پاسداران در جبهه‌های علیه کفر بیان کرد و ادامه داد: اگر امروز رئیس جمهور آمریکا با این عصبانیت صحبت می‌کنند به این معنی است که سپاه راه خود را درست انتخاب کرده و در انجام آن موفق بوده است.

رحمانی یکی از حاضرین در این تجمع دلیل حضور خود را اینگونه توضیح داد که نمی‌توان در مقابل این همه جانفشانی که برادران پاسدار در داخل و خارج از مرز‌های ایران برای امنیت مردم انجام می‌دهند بی تفاوت بود و همه آن‌ها را نادیده گرفت.

سعید طاهرخانی یکی دیگر از تجمع کنندگان هم ترامپ را فردی احمق خواند و گفت: اینکه هیچکدام از سیاست‌های واشنگتن در منطقه عملی نشده است موجب شده تا ترامپ هم تاریخ و همه جغرافیا را فراموش کند.

وی ادامه داد: سپاه پاسداران نه شخص است و نه یک ارگان، بلکه سپاه یک عقیده است که در بین تمام مردم ایران مشترک است.

در پایان این تجمع مردم با امضای طوماری سخنان سخیف ترامپ را محکوم و حمایت خود را از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اعلام کردند.

انتهای پیام/

 

تجمع مردم شهر تاکستان در واکنش به گزافه گویی‌های رئیس جمهور آمریکا 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.