سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فرمانده انتظامی استان همدان:

سرعت بالا سواری پراید یک کشته و دو مجروح برجای گذاشت

 فرمانده انتظامی استان همدان گفت: شیب جاده  و سرعت بالایی خودرو در جاده گنجامه یک کشته و دو مصدم برجای گذاشت.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛سرهنگ  رضا عزیزی رئیس پلیس راه استان همدان  با اشاره به حادثه تصادف در جاده گنج نامه همدان تصریح کرد: در روز جعه قبل از ظهر یک دستگاه پراید که از گنجنامه به سمت میدان عباس آباد در حال حرکت بود به علت سرعت زیاد  و شیب نامناسب جاده  دچار سانحه می شود.

وی با بیان اینکه ساعاتی از خرید خودرو نمی گذشت، بیان کرد: خودرو پراید ابتدا با انحراف به چپ  با یک سواری پراید  برخورد کرده و سپس  به وسط جاده منحرف می شود که به علت برخورد با پژو 206 متاسفانه حادثه دلخراشی رخ می دهد.

سرهنگ عزیزی  با بیان اینکه  در این سانحه راننده زن این وسیله نقلیه به کما می رود، گفت: متاسفانه دختری 12 سال جان خود را از دست  می دهد و دیگر سرنشین حاضر در خودرو که  پسر بچه ای خردسال بود، دچار جراحت و شکستگی از ناحیه دست و پا می شود.

رئیس پلیس راه استان همدان به مشکلات جاده گنجامه خاطر نشان کرد: شیب نامناسب، عرض کم جاده  و عدم همکاری سکنه و سازمان های مربوطه مانع از کار جدی و رفع مشکل جاده گنجنامه است.

وی ادامه داد: متاسفانه شهردای همدان و اداره راه و شهرسازی همکاری لازم را در جهت رفع مشکل جاده گنجنامه با  اداره راهنمایی و رانندگی  ندارد.

سرهنگ عزیزی خاطر نشان کرد: ایجاد گارد ریل و یا نیوجرسی در وسط جاده گنجنامه بدون افزایش عرض معبر امکان پذیر نیست.

 انتهای پیام/ص.ف

یک کشته و دو مصدوم در جاده گنجامه همدان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.