سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فعالیت 32 خانه قرآن در بجنورد

مسئول امور قرآنی نهاد تبلیغات اسلامی شهرستان بجنورد گفت: هم اکنون 32 خانه قرآن درشهرستان بجنورد مجوز فعالیت داشته و فعال هستند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد؛ مجید باغانی مسئول امور قرآنی نهاد تبلیغات اسلامی شهرستان بجنورد با بیان این که هم اکنون 30 درصد خانه های قرآنی شهرستان بجنورد نیازمند تجهیزات است،گفت: با تخصیص اعتبارات سفر مقام معظم رهبری، اخیرا 20 خانه قرآنی تجهیز شده و امکاناتی نظیر سیستم، میز و صندلی اداری، فایل، کمد و غیره خریداری و ارائه شد.

وی افزود : اکنون 70 درصد از خانه های قرآن شهرستان بجنورد تجیهز و 30 درصد نیازمند تجهیز و امکانات است.

باغانی از فعالیت 116 جلسه خانگی قرآن که در سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان بجنورد به ثبت رسیده است،تصریح کرد: البته تعداد جلسات خانگی در محله ها و حواشی شهر بسیار بیشتر از عدد ذکر شده است.

وی با بیان این که 70 درصد جلسات خانگی قرآن کریم در بجنورد مربوط به خواهران است،گفت: متاسفانه کار پژوهشی در زمینه قرآنی در بجنورد ضعیف است و باید در این راستا فعالان قرآنی بیشتر بکوشند.

وی اظهار کرد: خوشبختانه بر اساس تعداد مراجعه کنندگان به این نهاد، علاقمندان به فراگیری دوره های قرآنی بسیار زیادند و در صورت تامین اعتبار و تامین امکانات، دوره های بسیار خوبی با حضور حداکثری مردم برگزار می شود.

انتهای پیام/آ

هم اکنون 30 درصد خانه های قرآنی شهرستان بجنورد نیازمند تجهیزات هستند

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.