سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معاون استاندار لرستان:

با استقرار دولت الکترونیک جلوگیری از فساد و بهبود خدمات‌رسانی امکان پذیر می شود

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار لرستان با بیان اینکه باید در جهت استقرار و برقراری دولت الکترونیک اقدام شود، گفت: جلوگیری از فساد، بهبود خدمات‌رسانی و افزایش دقت ازجمله ویژگی‌های دولت الکترونیک است.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛  مهرداد غضنفری ظهر امروز در کارگاه حوزه ICT و سیماک که به مناسبت هفته جهانی پست برگزار شد گفت: یکی از مهم‌ترین نیازهای اجتماعی انسان‌ها انتقال پیام است که پست یکی از تأمین‌کنندگان این امر است.

وی افزود: درمجموع ۲۸ دستگاه اجرایی خدمت‌رسانی به مردم وجود دارد و این در حالی است که ارائه این خدمات گسترده بوده و لازم است تا نوعی یکپارچگی جهت کاهش و مقابله در فساد و هزینه‌ها ایجاد شود.

معاون امور اقتصادی استاندار لرستان با اشاره به اینکه باید برای برقراری دولت الکترونیک حرکت شود، عنوان کرد: خروج برنامه‌ها از رویکرد فیزیکی به الکترونیکی به معنای از دست دادن قدرت نیست؛ در انقلاب چهارم، یکی از رویکرد‌های دولت الکترونیکی کردن طرح ها است که مکمل انقلاب سوم به شمار می‌رود.

وی با تأکید بر اینکه پروژه سیماک مقدمه‌ای در جهت بهبود طرح ها است گفت: این طرح از طرح های عمرانی کمتر نیست و کار زیرساختی به شمار می‌رود و لازم است دستگاه‌های اجرایی ضمن همکاری با اداره پست در این راستا حداکثر تا پایان مهرماه نقشه‌های مکانی را در اختیار این شرکت قرار دهند.

غضنفری خاطرنشان کرد: طرح سیماک یک طرح فرادستگاهی است و برای تأمین نقشه‌های آن همکاری و همت همه دستگاه‌ها لازم است.

وی با بیان اینکه پست در ایران سابقه سه‌هزار ساله دارد که بر اساس این امر بزرگ‌ترین نهاد اجتماعی دنیا در ارتباط با انتقال پیام به‌حساب می‌آید گفت: جلوگیری از فساد، بهبود خدمات‌رسانی و افزایش دقت ازجمله ویژگی‌های دولت الکترونیک است و باید به سمت استقرار و برقراری آن اقدام شود.

انتهای پیام/د

جلوگیری از فساد و بهبود خدمات‌رسانی با استقرار دولت الکترونیک امکان‌پذیر است

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.