سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پایان طرح مطالعاتی خلیج گرگان تا 25 روز دیگر

گزارش طرح مطالعاتی راهکارهای احیای خلیج گرگان تا 25 روز آینده ارائه می شود .

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گلستان؛ هادی هاشمیان رئیس کل دادگستری گلستان که ریاست شورای حفظ بیت المال استان را نیز برعهده دارد در پنجاه و یکمین جلسه این شورا گفت : بر اساس گزارش معاون عمرانی استاندار گلستان تا 25 روز اینده طرح مطالعاتی راهکارهای احیای خلیج گرگان به پایان می رسد .

هادی هاشمیان ادامه داد: قرار است این گزارش برای بررسی و تصمیم گیری به سازمان حفاظت محیط زیست کشور فرستاده شود. .

هاشمیان با بیان این که باید در تصمیم گیری برای نجات خلیج گرگان شتاب شود گفت : نجات خلیج گرگان با ظرفیت های استانی امکان پذیر نیست و نیازمند شکل گیری مطالبه ملی است .

این مقام ارشد قضایی استان در ادامه سخنان خود از اداره کل منابع طبیعی استان هم خواست : با پسروی آب دریا ، ساحل استان را رصد کند و مراقب دست اندازی سودجویان بر زمین های ساحلی باشند.

شورای حفظ بیت المال استان به ریاست رئیس کل دادگستری ، دبیری دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان و عضویت مدیران کل دستگاه اجرایی استان به ویژه دستگاه های متولی حوزه منابع طبیعی ، محیط زیست ، آب و راه و شهرسازی تشکیل می شود.

این شورا ماهانه تشکیل جلسه می دهد و به صورت فوق العاده موضوعات مربوط به بیت المال در همه حوزه ها به ویژه محیط زیست و منابع طبیعی را بررسی می کند.

انتهای پیام/س

تعیین تکلیف خلیج گرگان

 

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.