سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فرمانده انتظامی گرمسار:

دستگیری زن سارق در گرمسار / دزدی به روش مردانه

فرمانده انتظامی گرمسار گفت : یک زن 34 ساله که در این شهرستان به روش مردانه دست به سرقت می‌زد توسط پلیس آگاهی دستگیر شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، سرهنگ ابوذر قربانی فرمانده انتظامی گرمسار با بیان اینکه در پی شکایت چندین شهروند گرمساری مبنی بر سرقت طلا، وجه نقد و کارت‌های بانکی از منازل گفت : این موضوع در دستور کار پلیس آگاهی شهرستان گرمسار قرار گرفت و کارآگاهان پلیس آگاهی پس از بررسی‌های لازم و مشاهده دوربین‌های مداربسته محل به تصویر یک زن رسیدند.

 

وی با تأکید بر اینکه در بازجویی‌های اولیه این سارق به 8 فقره سرقت اعتراف کرده است افزود :  اموال مسروقه بالغ‌بر 45 میلیون تومان ارزش داشت و شگرد او برای سرقت تماس با ساکنان آپارتمان‌ها و درخواست باز کردن درب ورودی و با استفاده از یک کلید برای باز کردن درب واحدها بود.

 

قربانی افزود: شهروندان از باز کردن درب منزل بر روی اشخاص مشکوک که تحت عنوان میهمان سایر واحدهای مجتمع، تعمیرکار، تأسیساتی و ... مراجعه می‌کنند پیش از شناسایی و اطمینان خودداری کنند.

 

فرمانده انتظامی گرمسار با بیان لزوم تکمیل امکانات حفاظتی از منزل گفت : استفاده از نرده و حفاظ برای پنجره‌ها، دیوار حیاط و نصب درب ضد سرقت ضروری است.

 

وی با اشاره به اینکه تصور عموم مردم بر این است که سرقت منزل در نیمه‌های شب انجام می‌شود تصریح کرد: این درحالی‌که بیشترین سرقت‌های منزل در اوایل شب از غروب آفتاب تا نیمه‌شب و در فاصله زمانی کوتاه صورت می‌گیرد.

 

فرمانده انتظامی گرمسار با اشاره به برخی نکات ایمنی برای حفاظت از منزل و جلوگیری از وقوع سرقت بیان کرد: همیشه به هنگام خروج از منزل از قفل بودن درب ها خوب اطمینان حاصل کرده و از قرار دادن کلید بر روی آن خودداری کنید.

 

وی همچنین اذعان کرد: هیچ‌گاه کلید گاوصندوق را در محل قابل‌دسترس قرار ندهید و حتی‌الامکان آن را به هنگام خروج از منزل به همراه داشته باشید و اشیاء باارزش خود را به صندوق امانات بانک بسپارید.


انتهای پیام / ه


دستگیری زن سارق ۴۵ میلیون تومانی در گرمسار

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.