سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیرکل راه آهن جنوب شرق خبرداد:

راه اندازی اولین کیوسک اطلاع رسانی اداره کل راه آهن جنوب شرق

مدیرکل راه آهن جنوب شرق کشور گفت: اولین کیوسک اطلاع رسانی این اداره کل در ایستگاه را آهن زاهدان نصب و راه اندازی شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، مجید ارجونی مدیرکل راه آهن جنوب شرق کشور اظهار داشت: تعیین موقعیت قطار‌ها به صورت آنلاین، موقعیت رستوران‌ها و هتل‌های شهرستان زاهدان از جمله قابلیت‌های کیوسک اطلاع رسانی اداره کل راه آهن جنوب شرق است.

وی افزود: همچنین بر روی این کیوسک قابلیت فروش بلیط اینترنتی و نظرسنجی طراحی شده است.

ارجونی بیان کرد: به منظور رعایت حقوق شهروندی و فرهنگ ایمنی لینک منشور حقوق مسافر، درخواست اینترنتی ملاقات با مدیر، تقویم اوقات شرعی و هشدار‌های ایمنی روی این کیوسک طراحی شده است.

وی ادامه داد: سایت راه آهن جمهوری اسلامی ایران و سایت اداره کل راه آهن جنوب شرق روی این کیوسک به منظوره بهره مندی مسافران قابل مشاهده است.

مدیرکل راه آهن جنوب شرق گفت: به منظور آشنایی با این اداره کل، سرگرمی و پر کردن اوقات فراغت مسافران مسابقه نیز روی این کیوسک نصب شده است.

ارجونی تصریح کرد: نرم افزار به کار رفته در این کیوسک توسط کارشناسان اداره کل راه آهن جنوب شرق طراحی شده است.

 راه آهن جنوب شرق کشور با مسیر ریلی زاهدان - تهران به طول هزار و ۶۰۰ کیلومتر در سال ۱۳۹۰ به بهره برداری رسید و ۲ شرکت جوپار و رجاء کار جابجایی مسافران را در حوزه جنوب شرق کشور برعهده دارند.

سیستان و بلوچستان با ۱۹ شهرستان زاهدان، زابل، زهک، هامون، هیرمند، نیمروز، خاش، ایرانشهر، سراوان، نیکشهر، میرجاوه، قصرقند، فنوج، مهرستان، سیب و سوران، دلگان، سرباز، کنارک و چابهار و ۲ میلیون و ۷۷۵ هزار و ۱۴ نفر جمعیت پهناورترین استان کشور محسوب می‌شود که با کشور افغانستان و پاکستان هم مرز است.

انتهای پیام/ع

 

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.