سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

وزیر کشور:

ملت ایران در مقابل یاوه گویی های ترامپ خواهند ایستاد

وزیر کشور گفت: ملت ایران در صحنه های مختلف مقاوم و استوار بوده و در مقابل یاوه گویی های ترامپ و دیگر سران قلدر این کشور خواهند ایستاد و از حقوق خود دفاع می کند.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از سنندج ؛عبدالرضا رحمانی فضلی صبح امروز در مراسم تقدیر و معارفه استاندار کردستان گفت: بی ادبی و بی تربیتی در سخنان رئیس جمهور آمریکا موج می زد و البته ما از سران قلدر کشورهای غربی انتظاری بیش از این نداریم.

وی با اشاره به اراده استوار و مقاوم ملت ایران در مقابله با زیاده خواهی های دشمن، بیان کرد: ملت ایران در صحنه های مختلف مقاوم و استوار بوده و در مقابل یاوه گویی های ترامپ و دیگر سران قلدر این کشور خواهند ایستاد و از حقوق خود دفاع می کند.

وزیر کشور افزود: آنها با پیش کشیدن مسائل مختلف می خواهند بین ملت و مسئولان نظام فاصله ایجاد کنند، باید توجه داشت که تمامی این اقدامات محکوم به شکست و نابودی است و ملت ایران با حمایت از انقلاب و نظام اسلامی محکم از آرمانهای خود دفاع خواهد کرد.

 

وی به کار بردن واژه جعلی برای خلیج همیشه فارس از سوی رئیس جمهور آمریکا یادآور شد: آمریکا در تمامی صحنه ها در مقابل ملت ایران ایستاد و جنایات حلبچه و سردشت را رقم زد.

 انتهای پیام/م

صحبت های وزیر کشور درباره یاوه گویی های ترامپ

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.