سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دبیر کل اتاق اردبیل؛

روابط تجاری اردبیل- عمان تا پایان سال سرعت می گیرد

دبیر کل اتاق بازرگانی، صنایع و معادن و کشاورزی استان اردبیل گفت: تلاش می کنیم تا روابط اقتصادی، تجاری و بازرگانی اردبیل _ عمان با اعزام و پذیرش هیات های تجاری 2 جانبه افزایش یافته و سرعت گیرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، حسین وثوقی ایرانی، دبیر کل اتاق بازرگانی، صنایع و معادن و کشاورزی استان اردبیل اظهار کرد: ما شاهد حضور هیات عمانی در اردبیل با محوریت اتاق بازرگانی هستیم که قطعا حضور این هیئت به تقویت همکاری های مشترک ایران و عمان و معرفی ظرفیت ها و توانمندی های استان اردبیل به اعضای این هیات کمک خواهد کرد.

وی به استقبال خوب و شایسته اتاق بازرگانی اردبیل از چنین هیئت هایی در سال اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال برای معرفی قابلیت های بی نظیر استان در ابعاد متعدد اشاره کرد و بیان داشت: ما در بخش های صنعتی، معدنی، خدماتی و ... در استان اردبیل ظرفیت های خوبی را داریم و قطعا حضور هیئت عمانی فضایی را فراهم می آورد تا در کنار توسعه صادرات افزایش سرمایه گذاری ها نیز اتفاق بیفتد.

دبیر کل اتاق بازرگانی اردبیل بیان کرد: ما به راحتی می توانیم علاوه بر بخش های تولیدی، گردشگری، اعزام تورهای توریستی به کشور عمان در بخش صادرات خدمات فنی و مهندسی، اعزام نیروی کار به ویژه مهندسان رشته معدن و ارائه توانمندی های صادراتی با همراهی و کمک گمرکات تلاشی همه جانبه را انجام دهیم.

وثوقی ایرانی افزود: در این جلسات مقرر شد تا پایان امسال با هدف آشنایی با بازارهای اردبیل و عمان اعزام هیات های تجاری در سطح شایسته انجام شده و ما بتوانیم از فضای فراهم شده در تقویت روابط بهره برداری کنیم.

 

انتهای پیام/ح

تقویت همکاری های مشترک ایران و عمان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.