سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس اداره تبلیغات ریگان؛

ترس امریکا از اقتدار سپاه در خاورمیانه وخلیج فارس است

رئیس اداره تبلیغات اسلامی ریگان گفت:سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برگرفته از مردم است و تروریستی نامیدن آن به معنای تروریست دانستن تمام مردم ایران است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان حجت‌الاسلام محمد صادق نازلی  رئیس اداره تبلیغات ریگان گفت: هیچ کس نمی تواند نهادی که از دل مردم برخواسته و غیر قابل تفکیک از مردم است را تروریستی بنامد وسپس خود را مدافع حقوق آن مردم و ملت بداند.

وی افزود: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تامین کننده امنیت کشور و منطقه است کشورهای عربی بدانند اگر سپاه نبود حتی کشورهای عربی به ظاهر تحت الحمایه آمریکا هم امنیت نداشتند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی ریگان اظهار کرد: ترامپ احمق ترین رئیس جمهور آمریکاست و انتخاب این فرد ابله به‌عنوان رئیس جمهور آمریکا راباید به جامعه آمریکا تسلیت گفت.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی ریگان در ادامه گفت: مردم آمریکا تاوان حماقتهای روسای خود را خواهند پرداخت و قدرت نظام جمهوری اسلامی ایران را مشاهده خواهند کرد.

وی تصریح کرد:نامیدن خلیج عربی به جای خلیج فارس و تروریست نامیدن سپاه در گفتار ترامپ نشان از نقطه ضعف و وحشت و ذلت امریکا از این دو نام است واقتدار سپاه را در این منطقه راهبردی نشان می دهد بیشترین ترس امریکا در لغو برجام از اقتدار سپاه در خاور میانه و خلیج فارس است.

وی در پایان از مسئولین خواست در هر شهرمکانی را به نام سپاه انتخاب نمایند.

انتهای پیام/ح

انتخاب ترامپ به عنوان رئیس جمهور را باید تسلیت گفت

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.