سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

امام جمعه موقت گرگان: سپاه آبروی نظام

امروز آمریکا از آمادگی و پیشرفت مسلمانان و کشورهای منطقه می‌ترسد

امام جمعه موقت گرگان گفت: نباید در برابر دشمنان و آمریکا و خواست‌های آنان کوتاه بیاییم چرا که آنها هیچ‌گاه کوتاه نیامده و به‌دنبال متلاشی‌کردن مکتب اسلام هستند

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان؛ حجت‌الاسلام برقرار امروز در خطبه‌های نماز جمعه گرگان گفت: مسلمانان باید قدرت نظامی خود را برای مواجه با دشمنان شناخته و بویژه ناشناخته ارتقا دهند.
وی همچنین با بیان اینکه آمریکا نمی‌خواهد هیچ قدرت برتر نظامی دیگری در دنیا باشد افزود: سپاه پاسداران به منزله عزت و آبروی حکومت است و با ایجاد امنیت باعث کوتاهی دست دشمن در کشور شده است.

امام جمعه موقت گرگان تاکید کرد: ما مسلمانان باید با عمل به شعار هیهات من الذله از رفتن زیر سلطه اجانب دوری کنیم.

وی با اشاره به این نکته که رضایت اسرائیل از عربستان نشان بی‌دین بودن عربستان است افزود: رضایت بیگانگان از ما به معنای دوری از دین است و مسلمانان باید در همه زمینه‌های سیاسی، فرهنگی واقتصادی استقلال داشته باشند.

حجت الاسلام برقرار همچنین در خطبه اول گفت: مسلمانان با تقویت تقوا وپیروی از قرآن و اهل بیت ومحاسبه روزانه اعمال خود سعادتمند می‌شوند.

امام جمعه موقت گرگان ادامه داد: ما باید در مقابل رسا نه‌های بیگانه که دین و اعتقاد مردم را نشانه گرفته اند با بصیرت عمل کنیم.

 

انتهای پیام/پ

 

خطبه های خطیب جمعه گرگان 21 مهر ماه 96

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.