سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئيس پليس آگاهی استان اصفهان

افزايش 83 درصدی كشف علمی جرايم در پليس آگاهی اصفهان

رئيس پليس آگاهی استان اصفهان با اشاره به توان علمی و دانش محوری كارآگاهان و مدرنيزه شدن تجهيزات آن از افزايش 83 درصدی قدرت كشف علمی جرايم اين پليس خبر داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،سرهنگ ستار خسروی با بیان این خبر  گفت: پلیس آگاهی در توان علمی و دانش محوری ها در کشف جرم در حال حاضر حرف اول را در سطح منطقه می زند.

وي افزود: ایجاد آزمایشگاه های تخصصی در حوزه بیولوژیک،شیمی،فیزیک،خط و امضا و ادله الکترونیک و حرفه ای تر شدن بررسی صحنه های جرم که با تهیه تجهیزات جدید همراه بوده قدرت کشف علمی جرائم را تا 83 درصد افزایش داده است.

رئيس پليس آگاهي استن خاطر نشان كرد: ما با تربیت کارآگاهان و کارشناسان توانمند توانسته ایم بیش از 85 درصد جرائم را در استان کشف کنیم و از حوزه پیشگیری به حوزه پیش بینی ورود پیدا کردیم.امروزه 32 درصد جرائم قبل از وقوع شناسایی و خنثی می شود.

وي با بیان اینکه تحرکات مجرمین حرفه ای و سابقه دار به شدت تحت کنترل ما قرار دارد و ما از تمام ظرفیت و توان خود در جهت پیشگیری و کشف جرائم استفاده می کنیم، گفت: در 6 ماهه اول سال جاری تعداد 133 باند سرقت و تعداد 42 باند جرائم مختلف دیگر شناسایی و در استان منهدم گردیده است.

سرهنگ خسروي تصريح كرد: در حوزه مبارزه با قاچاق کالا و ارز بالغ بر 65 میلیارد تومان کالای قاچاق کشف و تعداد 543 دستگاه خودرو توقیف و پرونده های بالای پانصد میلیون تومان 31 درصد و پرونده های بالای یکصد میلیون تومان 16 درصد افزایش کشفیات داشته ایم.

اين مقام انتظامي گفت: در استان 18 طرح سراسری و منطقه ای اجرا شده که نتایج بسیار خوبی در تامین امنیت استان داشته است و در مجموع کشفیات استان 8/5 درصد رشد داشته است.

 

انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.