سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

با حضور معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت صورت گرفت:

کلنگ احداث ناحیه صنعتی در بافران نائین زده شد

مراسم کلنگ زنی احداث ناحیه صنعتی در بافران با حضور معاون وزیر صنعت ، معدن و تجارت انجام شد.

دکتر علی یزدانی معاون وزیر صنعت ، معدن و تجارت در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، گفت : رسالت ما در وزارت صنعت و معدن برای احداث یک ناحیه صنعتی مطالعه و مکان یابی آن ناحیه است که پس از مطالعات انجام شده از نظر فنی و اقتصادی در کارگروه و زیر مجموعه شورای برنامه ریزی بایستی اقدامات آن انجام شود.

وی افزود : یکی از اولویت های مهم ما در نواحی صنعتی توجه و تمرکز بر مقوله محیط زیست بوده و تمام تلاش خود را برای حفظ و ارتقا آن انجام خواهیم داد زیرا که توسعه صنعت با رعایت مسائل زیست محیطی امکان پذیر است.

معاون وزیر صنعت ، معدن و تجارت بیان داشت : اگر برای استقرار واحدها مطالعات ارزیابی و زیست محیطی لازم باشد همزمان با سیر و طی مراحل اداری اقدامات اجرایی را شروع می کنیم.

وی از اقدامات دولت در ناحیه صنعتی بافران را بررسی وضعیت و انجام مراحل فیزیکی خود ناحیه ، تامین شبکه برق و آب ، اجرای معابر و نهایتا تعامل با دستگاه های خدمات رسان و رسالت های قانونی دولت دانست .

دکتر یزدانی در ادامه با اشاره به نزدیکی ناحیه صنعتی بافران به جاده ترانزیتی و تاکید بر پیگیری های آغاز عملیات اجرایی ناحیه صنعتی بافران تصریح کرد : پس از اجرا و آغاز عملیات اجرایی ناحیه صنعتی بافران امید است تا پایان سال فاز اول ناحیه برای زمینه سازی سرمایه گذاران و با مشوق های بسیار خوبی که در وزارت صنعت و معدن پیش بینی کردیم انجام گردد.

وی برنامه های دولت را در چارچوب اقتصاد مقاومتی و تولید و اشتغال در جهت منویات مقام معظم رهبری اشاره کرد و افزود : حمایت از بنگاههای کوچک و حمایت از اشتغال در مناطق کمتر توسعه یافته که یکی از اولویت های اصلی دولت در تحقق این شعار است.

معاون وزیر صنعت ، معدن و تجارت در ادامه از پیگیری های دکتر عباسعلی پوربافرانی نماینده نایین وخوروبیابانک ،فرماندار نایین و شورای اسلامی شهر بافران تشکر نمود.

گفتی است ناحیه صنعتی بافران در زمینی به وسعت 50 هکتار در دو کیلومتری این شهر صبح امروز توسط دکتر یزدانی معاون وزیر صنعت ، معدن و تجارت کلنگ زنی و احداث شد.

 

انتهای پیام/م

 

مراسم کلنگ زنی احداث ناحیه صنعتی در بافران

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.