سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نوری: کمیته فنی در جریان انتخاب دستیاران جدید نیست

سخنگوی کمیته فنی باشگاه استقلال گفت: کمیته فنی در جریان انتخاب دستیران جدید نیست و بعید می‌دانم چنین مسئله‌ای صحت داشته باشد.

محمد نوری در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، درباره اینکه مطرح شده مدیران باشگاه با هماهنگی شفر با گزینه های جدید به توافق رسیده اند و انتخاب های نهایی هفته آتی معرفی می شود گفت:کمیته فنی در جریان این مساله نیست و بعید می دانم چنین چیزی باشد چرا که هر انتخابی که رخ می دهد اعضای کمیته فنی در جریان قرار می گیرد ..

سخنگوی اعضای کمیته فنی باشگاه استقلال همچنین درباره احتمالی برگزاری نشست کمیته در روز شنبه هفته آتی بیان کرد:هنوز زمان برگزاری نشست تعیین نشده اما فکر می کنم در روز های ابتدایی هفته آینده جلسه کمیته فنی را با حضور تمامی اعضا برگزار کنیم .آنچه که باید بگویم این است که حق طبیعی سرمربی است که کمک هایش را انتخاب کند و در نهایت اعضای کمیته فنی هم بررسی رزومه نفرات را در دستور کار قرار دهد و سپس دستیاران جدید معرفی شوند .

نوری افزود: خوشبختانه تمام برنامه ها روی روال در حال پیگیری است .از طرفی امیدوارم استقلال در دیدار فردا مقابل فولاد نتیجه بگیرد و بتواند به مراحل بالاتر صعود کند و موفق باشد .

انتهای پیام/

برگزاری نشست کمیته فنی در هفته آتی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.