سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معاون هماهنگ کننده انتظامی استان ایلام:

تسهیل سفر زائران اربعین در دستور کار قرار دارد

معاون هماهنگ کننده انتظامی استان ایلام گفت: در اربعین امسال از توان و ظرفیت شرکت های حفاظتی و مراقبتی استان استفاده می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام؛ سرهنگ جلال میرزابیگی امروز در همایش شرکت های حفاظتی و مراقبتی استان ایلام که به مناسبت گرامیداشت هفته ناجا برگزار شد گفت :برون‌سپاری ماموریت‌های نیروی انتظامی یکی از اولویت‌ها و تحولات این نیرو در جهت مشارکت مردم در تحقق امنیت پایدار در استان است.

وی افزود: در استان ظرفیت‌های خوبی داریم که اگر آن را به کارگیری کنیم افق روشنی را به دنبال خواهد داشت.

معاون هماهنگ‌کننده انتظامی استان ایلام تصریح کرد: با دخالت دادن شرکت های حفاظتی و مراقبتی در تولید امنیت پلیس می‌تواند به مراحل دیگر از این نیاز اولیه جامعه پاسخ دهد.

میرزابیگی اضافه کرد:در آینده قصد داریم بخشی از مأموریت‌های مهم انتظامی استان را به این شرکت‌ها واگذار کنیم و انتظار این است شرکت هایی که در این مأموریت ها به کارگیری می شوند به خوبی ایفای نقش کنند.

میرزابیگی گفت: نظارت بر شرکت های مراقبتی باید بیش از پیش تقویت شود تا بتوان از این ظرفیت عظیم در جامعه به خوبی استفاده کرد.

وی اظهار کرد: در نیروی انتظامی استان از سال گذشته مذاکرات خوبی با ادارات دولتی و غیردولتی داشته‌ایم و انتظار داریم که ارگان‌ها از ظرفیت شرکت های حفاظتی و مراقبتی که آموزش‌های لازم را دیده و از پشتیبانی‌های انتظامی استان نیز برخوردار هستند استفاده کنند.

معاون هماهنگ‌کننده انتظامی ایلام در پایان گفت: نیروی انتظامی استان با ایجاد تحول سخت افزاری و نرم افزاری در کلانتری‌ها و پاسگاه‌ها گام مهمی در راه تحقق حقوق شهروندی برداشته است.

انتهای پیام/اس

استفاده از توان شرکت های حفاظتی و مراقبتی در اربعین

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.