سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

واگذاری مدیریت مجتمع فرهنگی آیت الله حیدری ایلامی به اوقاف

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان ایلام از واگذاری مدیریت مجتمع و کتابخانه آیت الله حیدری ایلامی به این اداره کل خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام؛ حجت الاسلام حسن شهیدی اعلام کرد: حکم قطعی واگذاری مجتمع آیت الله حیدری به اوقاف و امور خیریه صادر شده که شامل کتابخانه، فضای آموزشی، خوابگاه و پارکینگ است و در سالهای گذشته توسط فرزندان زنده یاد آیت الله حیدری ایلامی اداره می شد.
وی افزود: زمین این مجتمع به مساحت 500 متر مربع از محل کمک های مردمی خریداری و ساختمان آن نیز طی این سال ها از محل اعتبارات دولتی و اعتبارات سازمان اوقاف و امور خیریه ساخته شده است.
مدیرکل اوقاف استان ایلام اضافه کرد: ساختمان مجتمع در چهار طبقه دارای یک هزار و 800 مترمربع فضاست و ارزش آن بیش از 30 میلیارد ریال برآورد که می تواند کاربرد آموزشی فرهنگی داشته باشد.
به گفته شهیدی، این مجتمع حدود 2 دهه است که به صورت نیمه تعطیل اداره می شود و تنها شماری از کتاب های وقفی مرحوم آیت الله حیدری ایلامی در بخش کوچکی از آن نگهداری می شد و از مابقی فضای ساختمان استفاده مفیدی نشده است.
شهیدی با بیان اینکه سرمایه زیادی از بیت المال صرف ساخت این مجتمع شده است، افزود: پس از چند سال پیگیری حقوقی توسط این اداره کل و تلاش همکاران واحد حقوقی و ثبتی در محاکم قضایی استان ، مدیریت 'مجتمع آیت الله حیدری' به این اداره کل واگذار شد.

انتهای پیام/اس

مجتمع فرهنگی آیت الله حیدری ایلامی به اوقاف واگذار شد

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.