سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تمدید مهلت ثبت‌نام پیاده‌روی اربعین تا ۲۷ مهر ماه امسال

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد ارومیه از تمدید مهلت ثبت‌نام پیاده‌روی اربعین تا ۲۷ مهر ماه امسال خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از ارومیه؛  سید کاظم یکانی معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد ارومیه در جلسه شورای فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی ارومیه گفت: مهلت ثبت نام پیاده‌روی کربلا ویژه دانشجویان تا 27 مهر ماه امسال تمدید شده است، بنابراین علاقه‌مندان برای شرکت در این حرکت عظیم برای نام‌نویسی اقدام کنند.

وی با بیان اینکه امسال چهار دستگاه اتوبوس ویژه دانشجویان، کارکنان و اعضای هیات علمی واحد ارومیه، برای اعزام به  کربلای معلی اختصاص یافته است، افزود:علاقمندان به یکی از دفاتر پلیس + 10 مراجعه کرده و برای دریافت کد سخا به سامانه خدمات اربعین دانشگاهیان به نشانی «sagha-noor.ir» برای تکمیل مراحل ثبت نام اقدام کنند.

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد ارومیه با بیان اینکه خروج از کشور برای دانشجویان پسر بدون نیاز به وثیقه صورت می‌گیرد بنابراین دانشجویان می‌‌توانند به همراه ضامن با مراجعه به حوزه یا پایگاه بسیج دانشجویی برای خروج از کشور متعهد شوند سپس گفت: هزینه برای ثبت نام دانشجویان 160 هزار تومان تخمین زده شد.

یکانی پیاده‌روی اربعین را یک نوع نمایش وحدت عنوان کرد و گفت: با برگزاری این حرکت عظیم و میلیونی به نوعی همبستگی و اتحاد ملت بزرگ ایران اسلامی به معرض نمایش گذاشته می‌شود پس باید برای برگزاری هر چه باشکوه‌تر آن اهتمام بورزیم.

وی برپایی زیارت اربعین امام حسین (ع) با حضور مسلمانان اقصی نقاط دنیا را از مهمترین زیارت‌های باشکوه در جهان اسلام دانست و خاطرنشان کرد: دستگاه‌های اجرایی که در راستای برگزاری این آئین مسئولیت دارند باید برای برپایی باشکوه و بی‌کام و کاست آن به معنای واقعی کلمه با همه توان خود کمر همت ببندند.

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد ارومیه بر پوشش رسانه‌ای گسترده و کامل این آئین باشکوه تاکید کرد.

انتهای پیام/ب

ثبت‌نام پیاده‌روی اربعین تا 27 مهر ماه امسال

 

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.