سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

توصيه های پليس به متقاضيان پياده روی اربعين

رئیس پلیس امنیت عمومی استان کرمان گفت : مردم با توجه به نزديك شدن به اربعين حسينی، اخذ گذرنامه خود را برای پياده روی اربعين به دقايق آخر نيندازند و از هم اكنون اقدام به گرفتن گذرنامه كنند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان  ، سرهنگ پرواز ، رئیس پلیس امنیت عمومی استان کرمان در ادامه به مراحل صدور پروانه كسب برای متقاضيان اشاره کرد و گفت : افراد موظفند قبل از تاسيس واحد صنفی خود به مراجع صدور مجوز اعم از اتاق اصناف و اتحاديه های زير مجموعه و ادارات دولتی مراجعه و پس از استعلام كتبی كه اين مراجع از نيروی انتظامی انجام می دهند و طی انجام مراحل اداری همچون تست عدم اعتياد و سوء پيشينه و ثبت در دفاتر پليس +10، اداره نظارت اماكن عمومی موظف است ظرف 15 روز جوابيه مرجع صدور را ارسال نمايد و متقاضی در صورت نداشتن مشكلات انتظامی و ترافيكی جوابيه را اخذ و پروانه خود را دريافت می نمايد.
وی تصریح کرد : در صورتی كه متقاضی به علت داشتن مشكلات انتظامی و ترافيكی جوابيه منفی اخذ نمايد می تواند به دايره تعيين صلاحيت اداره نظارت اماكن عمومي جهت اعتراض و طرح پرونده خود در كميسيون صدور پاسخ نهايی مراجعه كند.
رئیس پلیس امنیت عمومی استان كرمان گفت: مردم با توجه به نزديك شدن به اربعين حسينی، اخذ گذرنامه خود را برای پياده روی اربعين به دقايق آخر نيندازند و از هم اكنون اقدام به گرفتن گذرنامه كنند.
وی به صدور 37451 جلد گذرنامه از ابتدای سال تا كنون اشاره كرد و افزود: در ايام هفته ناجا دفاتر پليس + 10 به صورت خدمت مضاعف تا ساعت 16:30 نسبت به خدمت رسانی به مردم اقدام می نمايند و اداره گذرنامه نيز ظرف 72 ساعت نسبت به صدور گذرنامه برای متقاضيان اقدام می كند.
‌وی تصريح كرد: متقاضيان پياده روی اربعين حتما با داشتن گذرنامه كه حداقل 6 ماه اعتبار داشته باشد اقدام به سفر كنند و استفاده از گذرنامه افراد غير آن ها را با مشكل مواجه می كند و پيگيرد قضايی دارد.
انتهای پیام/ی

تامین امنیت پیاده روی اربعین

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.