سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ضرورت اخد مجوز برای نصب داربست در پیاده روها

مدیرعامل سازمان حمل‌و‌نقل و ترافیک شهرداری کرمان بر ضرورت اخذ مجوز برای نصب داربست در پیاده‌روها تاکید کرد.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان  ،زنگی آبادی مدیرعامل سازمان حمل‌و‌نقل و ترافیک شهرداری کرمان با بیان این‌که افرادی که برای ساختمان‌سازی نیاز به نصب داربست در محدوده‌ی پیاده‌رو دارند، باید حتماً از سازمان حمل‌و‌نقل و ترافیک شهرداری مجوز بگیرند، گفت: به افرادی که بدون مجوز داربست نصب کنند، سه بار اخطار می‌دهیم و اگر پس از اخطارها برای اخذ مجوز حضور پیدا نکنند، داربست‌ها جمع‌آوری و کار ساخت‌و‌ساز آن ملک تعطیل خواهد شد.
وی افزود: این اقدام به این دلیل است که هم برای نصب داربست‌ مسایل ایمنی و ترافیکی در نظر گرفته شود و هم این‌که افراد کار را با سرعت بیش‌تری انجام دهند و از طولانی‌شدن وجود داربست در پیاده‌‌روها جلوگیری شود.
زنگی آبادی به کمبود منابع مالی و نیرو در سازمان حمل‌و‌نقل و ترافیک شهرداری کرمان اشاره کرد و گفت: تمام اقدامات سازمان حمل‌و‌نقل و ترافیک شهرداری، با کم‌ترین بودجه انجام می‌شود.
مدیرعامل سازمان حمل‌و‌نقل و ترافیک شهرداری کرمان افزود: هم‌چنین تمام فعالیت‌های سازمان حمل‌و‌نقل و ترافیک شهرداری با حدود 10 نیرو انجام می‌شود و چون کارهای این سازمان تخصصی است، نمی‌توانیم از سایر نیروهای شهرداری ازجمله نیروهای مناطق چهارگانه استفاده کنیم.
زنگی‌آبادی ادامه داد: معمولاً مراحل پایانی پروژه‌ها به این سازمان واگذار می‌شود؛ بنابراین، نیروهای سازمان مجبور هستند شبانه کار کنند تا پروژه به‌موقع آماده بهره‌برداری باشد.
وی بیان کرد: به‌طور مثال برای بازگشایی معابر منتهی به میدان آزادی، آسفالت این محدوده تا ساعت یک بامداد طول کشید و پس از آن به سازمان تحویل داده شد تا خط‌کشی و نیوجرسی آن نصب شود و برای صبح روز بعد آماده بهره‌برداری باشد.
مدیرعامل سازمان حمل‌و‌نقل و ترافیک شهرداری کرمان اظهار امیدواری کرد با حمایت بیش‌تر، این سازمان بتواند خدمت بیش‌تری به شهروندان ارایه کند و گفت: از شهروندان نیز درخواست می‌کنم برای این‌که این سازمان خدمات بهتری ارایه کند، با ما همکاری کنند.

انتهای پیام/ی

نصب داربست در پیاده روها فقط با اجازه شهرداری

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.