سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تولیت آستان قدس رضوی در بجنورد:

مردم سه استان خراسان را مجاور امام رضا(ع) می‌دانیم

تولیت آستان قدس رضوی گفت: مردم تمام ایران اسلامی و به ویژه ۳ استان خراسان رضوی، شمالی و جنوبی را مجاوران امام رضا(ع) می دانیم.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ؛حجت‌الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رئیسی تولیت آستان قدس رضوی ، ظهر امروز در دیدار با آیت‌الله مهمان‌نواز نماینده مردم خراسان شمالی در مجلس خبرگان رهبری اظهار داشت: وجود شخصیت‌های بزرگی همچون آیت‌الله مهمان‌نواز نقطه عطف و برکت برای خراسان بزرگ است.

وی افزود: حوزه علمیه خراسان با وجود چنین شخصیت‌های برجسته‌ای٬ غنی شده و عظمت یافته و تلاش‌های آیت‌الله مهمان‌نواز در این منطقه ستودنی است. ایشان همچون نفس و موتور محرک استان هستند و وجود ایشان به تعبیر مقام معظم رهبری برکات فراوانی دارد.

حجت‌الاسلام رئیسی مهم‌ترین مشکل حال حاضر کشور را تولید و اشتغال دانست و با اشاره به مشکلات استان خراسان شمالی تصریح کرد: مهم‌ترین نیاز کشور تولید و اشتغال است و در این استان هم باید این مساله جدی گرفته شود.

وی ادامه داد: در تمام تصمیمات آستان قدس و مواهب این آستان، همه مردم ایران به‌عنوان مجاور شناخته شده و به ویژه مردم 3 استان خراسان، اولویت دارند. به برکت نام امام رضا(ع) تلاش می‌کنیم با نیروی عظیم جوانان و توجه به مسائل فرهنگی در این استان‌ گام‌های خوبی را برداریم.

نماینده مجلس خبرگان رهبری نیز در این دیدار اظهار داشت: فعالیت‌های آستان قدس نوید دهنده حرکت و برکت نشات گرفته از مضجع نورانی امام رضا(ع) است و امیدواریم این اقدامات فضای کشور را به سمت توسعه و آبادانی حرکت دهد.

انتهای پیام/

سفر حجت‌الاسلام رئیسی به خراسان شمالی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.