سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بازدید مدیر کل اداره راه و شهرسازی استان یزد از مجتمع فرهنگی هنری امام علی (ع)

مدیر کل اداره راه و شهرسازی استان یزد امروز از مجتمع فرهنگی هنری امام علی (ع) یزد بازدید کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛  نقصان محمدی مدیر کل اداره راه و شهرسازی استان یزد امروز از مجتمع فرهنگی هنری امام علی (ع) یزد بازدید کرد.

در این بازدید که با حضور مسئولانی از اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز همراه بود، نقصان محمدی با ابراز خوشحالی از راه اندازی این مجموعه فرهنگی که جزو احتیاجات استان بوده است، با اشاره به پیشرفت فیزیکی ۷۵درصدی این پروژه گفت: روند ساخت پروژه متاسفانه چند سالی متوقف شده بود که با پیگیرهای اداره کل ارشاد و همچنین راه و شهرسازی استان موفق شدیم با بودجه ای که از محل سفر ریاست محترم جمهوری تخصیص داده شد ، تامین اعتبار کرده و این پروژه فرهنگی مجددا در دستور کار قرار گرفت.

وی ادامه داد: پروژه مراحل پایانی خود را طی می کند و فقط نازک کاری، تاسیسات و محوطه سازی باید انجام شود که امیدواریم با پیگیری این اداره، دستگاه نظارت و پیمانکار طی یک سال آینده به صورت کامل به بهره برداری برسد.

نقصان محمدی با اشاره به وسعت این مجموعه فرهنگی هنری افزود: در این پروژه ده هزار و پانصد و شانزده متر مربع زیربنا، سالن چند منظوره، سالن تئاتر، کلاسهای آموزشی، فضای نمایشگاهی پیش بینی شده که امیدواریم قدمی مثبت برای فرهنگ و هنر شهر جهانی یزد برداشته باشیم.

انتهای پیام/ ی

راه اندازی  مجتمع فرهنگی هنری امام علی (ع)

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.