سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

غذبانی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

برخی تهیه‌کننده‌ها برای تولید و اکران فیلم هیچ تلاشی نمی‌کنند!

کارگردان خماری گفت: متأسفانه در سینمای ما برخی تهیه‌کنندگان اصلاً فکر اکران فیلم نیستند و این مقوله برایشان اهمیتی ندارد.

داریوش غذبانی کارگردان سینما درباره احساس مسئولیت نکردن برخی تهیه‌کنندگان در قبال اکران فیلم‌ها، در گفتگو با خبرنگار حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ گفت: به نظرم متولیان سینما از وزارت ارشاد تا فارابی، باید به وضعیت تهیه‌کنندگان رسیدگی کنند.

وی افزود: متأسفانه در سینمای ما همه کارها بر عکس شده است؛ نویسنده و کارگردان به دنبال سرمایه می‌گردند و آن را به تهیه‌کنندگانی می‌دهند که در ابتدای شروع تولید یک فیلم، طلب پول می‌کنند و می‌گویند اول به حساب واریز کنید تا کار را شروع کنیم. آنها حکم ارباب را پیدا می‌کنند و پس از ساخت، اصلاً فکر اکران فیلم نیستند و این مقوله برایشان مهم نیست.

این کارگردان اظهار داشت: مهمترین بخش سینما و فیلم‌ها، مرحله پس از تولید است که متاسفانه برخی تهیه‌کنندگان آن را رها می‌کنند و اگر قرار باشد فعالیتی کنند، بحث خویشاوندی و رفیق‌بازی به میان می آید و اولویتشان آنها می شوند. این واقعا سینماست؟!

غذبانی بیان کرد: در کل تهیه‌کننده‌ها برای تولید و اکران هیچ تلاشی نمی‌کنند. سرمایه هم که از طرف نویسنده، بازیگر و کارگردان فراهم می شود. پس تهیه‌کننده‌ها در این سینما چه کاره هستند؟!

 

انتهای پیام/

 

اظهار نظر کارگردان سینما درباره وضعیت تهیه‌کنندگان سینما

 

 

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.