سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پرداخت مانده ارزش سهام عدالت اجباری نیست

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی ایلام اعلام کرد : تسویه و پرداخت باقیمانده ارزش سهام عدالت اجباری نیست و سقف مبلغ قابل پرداخت نیز به اختیار و انتخاب مشمولان است.

 

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام؛ علی سایه میری گفت : مشمولان سهام عدالت می توانند جهت تسویه نقدی باقیمانده ارزش سهام عدالت تخصیصی تسویه نشده خود تا پایان مهر ماه به هر مبلغی که تمایل دارند تا سقف 10 میلیون ریال پرداخت نقدی داشته باشند و الزامی نیست که سقف مبلغ سهامداری خود را حتما به معادل مبلغ 10 میلیون ریال افزایش دهند.


وی افزود : کسانی که چهار میلیون و 680 هزار ریال ما به التفاوت را پرداخت کنند صاحب سهمی می شوند که اکنون در بازار 2 برابر ارزش دارد و سود سالانه آن 13 درصد خواهد بود.


مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان ایلام اظهار کرد : کسانی که مابه التفاوت 10 میلیون ریال سهام عدالتشان را از محل تخفیف یا آورده نقدی پرداخت کرده باشند حدود یک میلیون و 500 هزار ریال سود دریافت می کنند.


وی گفت : کسانی که ارزش سهام آنها پنج میلیون و 320 هزار ریال است و ما به التفاوت چهار میلیون و 680 هزار ریال را پرداخت نکرده اند سودشان نصف مبلغ یک میلیون و 500 هزار ریال خواهد بود.

 

انتهای پیام/ه


 واریز مانده ارزش سهام عدالت

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.