وی با بیان اینکه نباید موجب تشویش اذهان عمومی و ایجاد بی اعتمادی در جامعه شویم، گفت: البته شرکت های اینترنتی به خصوص تاکسی های اینترنتی باید روشهای جذب راننده را اصلاح کنند و اگر ایراداتی در کار وجود دارد باید مراحل گزینش و نظارت اصلاح شود.
الفت نسب تاکید کرد: البته باید این موضوع را نیز در نظر داشت که تاکسی های اینترنتی برای نظارت و گزینش همان منابعی را در اختیار دارند که دیگر بنگاه ها از آن استفاده می کنند، اما بر همین میزان دسترسی نیز باید نظارت بیشتری باشد تا شاهد اتفاقات اخیر پیش آمده نباشیم.
سخنگوی اتحادیه کشوری کسب و کارهای مجازی با اشاره به دامن زدن برخی رقبا با اتقافات اخیر در خصوص اسنپ، گفت: با انتشار بی شائبه مطالب مختلف در شبکه های اجتماعی علاه بر بی اعتمادی مردم به کسب و کار اینترنتی، به کل اکوسیستم استارت آپ ایران ضربه وارد می شود و این موضوع اصلا به نفع آینده نیست.
وی با اعلام تشکیل اتحادیه کشوری کسب و کارهای مجازی و با بیان اینکه دسته بندی کسب های اینترنتی برای صدور مجوز در دستور کار این اتحادیه قرار دارد، تصریح کرد: رسیدگی به وضعیت تاکسی های اینترنتی، توجه به رعایت حقوق مصرف کننده، نگارش آیین نامه و ... با استفاده از نظرات سازمان های مرتبط از اولویت های این اتحادیه خواهد بود.
الفت نسب همچنین به تسریع روند ارائه مجوز با رعایت الزامات و نظارت های دقیق اشاره و عنوان کرد: نظارت بر افرادی که مجوز کسب و کارهای اینترنتی دارند بر عهده اتحادیه است و ما قطعا بازرسی ها را برای توجه به رعایت حقوق شهروندان به صورت دقیق اعمال خواهیم کرد.
وی آماری از خرید های اینترنتی ارائه کرد و گفت: پیش بینی می شود تا پایان سال جاری 100 هزار میلیارد تومان خرید اینترنتی انجام شود و امیدوداریم راه اندازی اتحادیه منجر به گسترش بازار خریدهای اینترنتی شود.
سخنگوی اتحادیه کشوری کسب و کارهای مجازی در پایان اظهار داشت: همه مردم، مسئولان و کاربران اجازه دهند تا کسب و کارهای نوپا شکل گیرد تا بتوانیم کالاهایمان را صادر کرده و به جوانان فرصت رشد در این فضا داده شود.
انتهای پیام/
باید نحوه اجرا رو با تحقیقات میدانی نه فقط مطالعاتی
به چالش بکشند تا خیلی از ما مردم آسیب نبینیم.
نه عدم اعتیاد
نه عدم سو پیشینه
نه مسئولی که در صورت بروز مشگلی پاسخگو باشد
و هزاران نابسامانی دیگر