سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فرمانده مرزبانی خبرداد؛

کشف ۲۴۳ کیلوگرم مواد مخدر در درگیری مسلحانه هنگ مرزی زابل با سوداگران مرگ

فرمانده مرزبانی سیستان و بلوچستان گفت: ماموران هنگ مرزی زابل در درگیری مسلحانه با سوداگران مرگ ۲۴۳ کیلوگرم مواد مخدر کشف و در این رابطه یک قاچاقچی نیز دستگیر شد.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان،سرتیپ دوم سعید کمیلی  اظهار داشت: شب گذشته مرزداران هنگ مرزی زابل با اشرافیت اطلاعاتی از قصد قاچاقچیان برای انتقال محموله مواد مخدر به داخل کشور آگاه شدند.

وی افزود: قاچاقچیان که قصد داشتند محموله مواد مخدر را با خودرو وارد کشور کنند با هوشیاری مرزداران و بهره‌ گیری از تجیهزات الکترواپتیکی، در دستیابی به اهداف شومشان ناکام ماندند.

وی بیان کرد: ماموران برای متوقف کردن قاچاقچیان بلافاصله وارد عمل شدند و پس از دقایقی درگیری مسلحانه، با زمین‌ گیر کردن قاچاقچیان، موفق شدند یک نفر از سوداگران مرگ را دستگیر کنند.

فرمانده مرزبانی سیستان و بلوچستان گفت: در این عملیات مرزداران هنگ مرزی زابل ضمن کشف ۲۴۳ کیلو گرم تریاک یک دستگاه خودرو را نیز توقیف کردند.

 منطقه سیستان با پنج شهرستان زابل، هیرمند، زهک، نیمروز و هامون در شمال استان سیستان و بلوچستان و در همسایگی کشور افغانستان واقع شده است.


انتهای پیام/ع

کشف موادمخدر در مرزهای سیستان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.