سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فعالیت سه موسسه خدمات حفاظتی و مراقبتی در همدان

درمراسمی از مدیران ونگهبانان موسسات خدمات حفاظتی و مراقبتی پلیس پیشگیری ، روسای کلانتریها و پلیس های افتخاری برگزیده استان قدردانی شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ سردارکامرانی صالح ،فرمانده انتظامی استان در این مراسم با اشاره به نقش نگهبانان موسسات خدمات حفاظتی و مراقبتی پلیس پیشگیری در ایجاد امنیت پایدار جامعه گفت : تاکنون بیش از 5 هزار نگهبان محله در سراسر استان ساماندهی شده اند.

وی مشارکت و همکاری مردم با نیروی انتظامی برای ایجاد امنیت را بسیار موثردانست و افزود : یکی از شیوه های همکاری مردم با ماموران انتظامی آموزش دادن آنها برای رعایت مسائل حفاظتی در استفاده از خودرو ، عابر بانک و دیگر وسایل مرتبط با زندگیشان است.

سردارکامرانی صالح تاکید کرد : باید مردم در نحوه استفاده صحیح از ابزار و وسایل جدید ومحیط مجازی آموزش های لازم را فرا بگیرند.

رییس پلیس پیشگیری فرمانده انتظامی استان هم با اشاره به ضرورت ساماندهی فعالیت نگهبانان محله وشبگردها بصورت موسسات خدمات حفاظتی و مراقبتی پلیس پیشگیری گفت : درحال حاضر سه موسسه خدمات حفاظتی و مراقبتی در سطح استان فعال است.

سرهنگ آزادی همچنین عملکرد پلیس افتخاری را در تقویت امنیت وآرامش جامعه موثر دانست و افزود : از هزار و 500 پلیس افتخاری در سطح استان هزار و 105 پلیس افتخاری فعالند.

انتهای پیام/ش.و

سه موسسه خدمات حفاظتی و مراقبتی در همدان فعال هستند

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.