سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رویداد‌های خبری روز چهارشنبه ۱۹ مهر در آذربایجان غربی

رویداد‌هایی که امروز ۱۹ مهر ماه در آذربایجان غربی خبری می‌شوند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از ارومیه؛مرکز هشدار الکترونیک انتظامی آذربایجان غربی به مناسبت گرامیداشت هفته ناجا در ستاد انتظامی این استان افتتاح می‌شود.
برنامه‌های امسال هفته ناجا با شعار 'پلیس برای امنیت، امنیت برای همه' از ۱۴ تا ۲۰ مهرماه همزمان با هفته نیروی انتظامی در آذربایجان غربی اجرا می‌شود.
دیدار تیم‌های والیبال شهرداری ارومیه و شمس در سالن الغدیر ارومیه در هفته دوم از رقابت‌های لیگ برتر والیبال دیگر رویداد خبری امروز چهارشنبه، ۱۹ مهر در آذربایجان غربی است.
رقابت‌های سی و یکمین دوره لیگ باشگاه‌های کشور که چند سالی است با عنوان لیگ برتر (سوپرلیگ) برگزار می‌شود، امسال نیز با وجود کش و قوس‌های بسیار با حضور ۱۲ تیم از ۱۰ استان کشور با دیدار تیم‌های شمس تهران که متشکل از بازیکنان تیم ملی نوجوانان و خاتم اردکان است در تهران آغاز شد.
در این رقابت ها، تیم‌های قدرتمند و سابقه داری نظیر کاله مازندران، شهرداری ارومیه، پیکان تهران، شهرداری تبریز و نماینده گنبد حضور دارد که زمینه شور روز افزون رقابت‌ها را فراهم می‌کند.
یکی از تیم‌های برتر والیبال کشور که همواره در بین تیم‌های بالای جدول قرار داشته وعلاوه بر بازی‌های خوب و قدرتمند، از ظرفیت تماشاگران پرشور نیز بهره‌مند است، تیم والیبال شهرداری ارومیه به شمار می‌رود.
برگزاری نشست خبری مدیر کل آب منطقه‌ای با هدف تشریح برنامه‌ها و پروژه‌های این اداره کل در سالن جلسات آب منطقه‌ای استان از دیگر رویداد‌های خبری امروز چهارشنبه، ۱۹ مهر در آذربایجن غربی است.

انتهای پیام/م

رویدادهای خبری امروز چهارشنبه  نوزدهم مهر در آذربایجان غربی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.