سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

چرچسوف: بهانه ای برای توقف مقابل ایران نداریم/ نمی توانستیم از ابتدا تا انتهای بازی بر حریف مسلط باشیم

سرمربی تیم ملی فوتبال روسیه گفت: ایران نشان داد برای دیدار با روسیه آمادگی زیادی دارد و به همین دلیل بهانه ای برای توقف مقابل این تیم نداریم.

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان استانیسلاو چرچسوف پس از دیدار روسیه و ایران بیان کرد: برخلاف جریان بازی گل خوردیم اما به درستی دنبال استفاده از توپ های مرده رفتیم. بازیکنان تعویضی فشار روی دروازه ایران را افزایش دادند و به همین دلیل توانستیم گل مساوی را بزنیم. شاید درصورت تداوم بازی می توانستیم گل پیروزی را هم به ثمر برسانیم.

او درمورد حمایت هواداران روسیه از تیم ملی این کشور در بازی با ایران گفت: از هوادارانمان تشکر می کنم. هرچند در نخستین بازی جام کنفدراسیون ها در کازان مقابل مکزیک شکست خوردیم اما در بازی با ایران برای پیروزی هر کاری انجام دادیم.

سرمربی تیم ملی فوتبال روسیه درباره عملکرد ضعیف روس ها در نیمه اول تصریح کرد: فکر نمی کنم در نیمه اول بد بازی کرده باشیم. در چنین سطحی، هیچ تیمی نمی تواند از ابتدا تا انتهای بازی بر حریف مسلط باشد. دیدار امشب ازلحاظ تاکتیکی بسیار پربار بود. بازیکنانم از آغاز دیدار به خوبی همدیگر را در زمین پیدا می کردند اما مشخص بود که ایران هم برای این بازی آماده است. برخلاف دیدار مقابل کره جنوبی نتیجه خوبی نگرفتیم اما هیچ عذر و بهانه ای برای این نتیجه نداریم.

انتهای پیام/

اظهارات سرمربی روسیه درمورد دیدار با ایران

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.