سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کی روش: تقابل با روسیه فرصتی عالی برای کسب تجربه بین المللی بود/ آزمون بازیکن باثبات تری می‌شود

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران گفت: تقابل با روسیه فرصتی عالی برای کسب تجربه بین المللی بود و به همین دلیل از برگزاری این بازی خوشحال هستم.

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، کارلوس کی روش در نشست خبری پس از دیدار دوستانه تیم های ملی فوتبال روسیه و ایران بیان کرد: این دیدار برای ایران تمرین و کلاس درس خوبی بود چراکه تقابل با روسیه در راستای کسب تجارب بهتر بین المللی فرصتی عالی است. برای ارائه نمایش موفق در جام جهانی باید به تمریناتمان ادامه دهیم. در کل از بازی امشب خوشحالم و امیدوارم تماشاگران هم چنین احساسی داشته باشند.

او افزود: من هم باید مانند سرمربی روسیه تا پیش از آغاز جام جهانی تصمیم های زیادی بگیرم. بازیکنان ایران در نیمه اول تاحدی محدود و تحت تاثیر جو بودند، اما در نیمه دوم حرکات بیشتری داشتند و هجومی تر کار کردند. در این نیمه بازی هم شکل بهتری گرفت و جذاب‌تر شد. در بازی با روسیه ثابت کردیم بهترین تیم آسیا هستیم.

کی روش درمورد اینکه با توجه به گل نزدن سردار آزمون در بازی های روبین کازان آیا رمزهای تاثیرگذاری برای گلزنی او در تیم ملی ایران وجود دارد یا خیر، تصریح کرد: رازی درمیان نیست آزمون بازیکن مستعد و جوانی است. تیم ملی برای او یک چالش است و آزمون در اینجا انگیزه مضاعفی دارد. با بازیکنان جوان زیادی کار کرده‌ام و اعتقاد دارم آزمون کسب تجربه بیشتر، بازیکن باثبات‌تری می‌شود. او از روبین‌کازان رفت و پس از مدتی دوباره به این تیم بازگشت. این امر برای آزمون یک آزمایش است. فکر می‌کنم امتحانش را پس می دهد و باردیگر توانایی هایش را اثبات می کند. در تیم ما تنها یک بازیکن بالای ۳۰ سال وجود دارد و جوان هایمان به مرور زمان باتجربه می شوند.

او درباره محل برگزاری دیدار ایران و روسیه اظهار کرد: می‌خواستیم کازان را به‌عنوان محل اردوهای آماده سازی تیم ملی ایران برای جام جهانی آزمایش کنیم. کازان به دلیل امکانات مناسب انتخاب اول ما بود اما متأسفانه به دلیل مسائلی که در اختیار ما نیست، نمی‌توانیم در زمان برگزاری جام جهانی در کازان باشیم. بنابراین باید محل دیگری را برای کمپ ایران در جام جهانی انتخاب کنیم.

سرمربی تیم ملی ایران درباره جو حاکم بر ورزشگاه کازان آره نا در بازی روسیه و ایران گفت: از دیدن هواداران ایرانی در ورزشگاه کازان و حمایت آن ها خوشحال شدم. از طرفی فوتبال تهاجمی ایران راضی کننده بود. می‌خواهم از برگزار کنندگان این بازی دوستانه تشکر کنم. برای رسانه ها روسیه و تیم ملی این کشور هم در جام جهانی 2018 آرزوی موفقیت و پیروزی دارم.

انتهای پیام/

اظهارات کی روش درباره دیدار روسیه - ایران

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.