سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سرمربی تیم فوتسال گیتی‌پسند

روی اشتباه بازیکنان گل خوردیم

سرمربی تیم فوتسال گیتی‌پسند گفت: فرصت‌های زیادی داشتیم اما اشتباه یک بازیکن در جا به جایی با یار مستقیم سبب گل خوردن ما شد و بازیکنان ما فشار خوبی روی تیم حریف آوردند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،علی‌رضا افضل بعد از بازی برابر حفاری اهواز اظهار داشت: 2 تیم موقعیت‌های زیادی داشتند و به خصوص تیم ما که فرصت‌های بسیاری داشت و بسیاری از توپ‌هایی که روی دروازه ما آمد به گل تبدیل شد اما گیتی‌پسند حدود 15 موقعیت گل داشت و به گل تبدیل نشد و شرمنده هواداران که به خوبی گیتی‌پسند را تشویق کردند، شدیم.

وی افزود: ما خیلی خوب بازی می‌کردیم و فرصت‌های زیادی داشتیم اما اشتباه یک بازیکن در جا به جایی با یار مستقیم سبب گل خوردن ما شد و بازیکنان ما فشار خوبی روی تیم حریف آوردند، مخصوصا در نیمه اول بازی را در اختیار داشتند و روی چند اشتباه گل خوردیم و کار برای ما سخت شد.

سرمربی تیم گیتی‌پسند ادامه داد: همه از این تیم انتظار دارند بازی‌ها را با پیروزی پشت سر بگذارد و این سبب ایجاد استرس در بازیکنان می‌شود و توپ‌هایی که باید را به گل تبدیل نمی‌کنند؛ تیم حفاری بسیار خوب دوید اما بازیکنان ما هم عالی جنگیدند و گل نشدن موقعیت‌های ما باعث اشتباه در ادامه بازی شد.

افضل در پایان تصریح کرد: تلاش می‌کنیم در بازی‌های آینده مشکلات خود را حل کنیم تا کار به هفته‌های آخر کشیده نشود؛ سپهر محمدی نیز روز خوبی را نداشت و باید در تک به تک‌ها دقت بیشتری می‌کرد و این تجربه می‌شود که در بازی‌های آینده راحت گل نخوریم.

 

انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.