سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اقامه نمازجماعت؛

اقامه نماز جماعت در ۴۶ مدرسه دورود

امام جمعه دورود گفت: در ۴۶ مدرسه شهرستان دورود نماز جماعت اقامه می‌شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ حجت الاسلام رضا حقیان امام جمعه دورود  اظهار کرد: بخشی از تعلیم و تربیت دانش آموزان مربوط به حوزه علمیه استان بوده و لذا می‌توان از نقطه نظرات آن‌ها در پیشبرد اهداف استفاده نمود.

وی خاطر نشان کرد: همچنین از ظرفیت اداره کل تبلیغات اسلامی در راستای تامین روحانی می‌توان استفاده نمود.

امام جمعه دورود با بیان اینکه بر اساس ظرفیت‌های استان بایستی صحبت نمود، بیان داشت: انتظارات مدینه فاضله بوده و در حالی که ظرفیت به این میزان وجود نداشته و اگر انتظارات با توجه به ظرفیت‌ها گفته شود، بهتر به نتیجه خواهیم رسید.

حقیان شرکت ائمه جمعه و مدیران و معلمان مدارس در نماز‌های جماعت را به عنوان یک پیشنهاد مطرح و تصریح کرد: سه سال است که در شهرستان دورود شاهد انجام این کار در سطح مدارس شهر و روستا هستیم و خوشبختانه در طی این برنامه‌ها مشکلات فراوانی نیز حل شده است.

وی یادآور شد: ظرفیت‌های خوبی در شهرستان‌ها وجود داشته که مخفی مانده و این وظیفه ائمه جمعه بوده که از این ظرفیت‌ها برای حل مسائل استفاده کنند.

امام جمعه دورود با ابراز اینکه با همکاری حوزه علمیه و اداره تبلیغات در ۴۵ مدرسه این شهرستان نماز جماعت برگزار می‌شود، افزود: حق الزحمه‌ای که به ائمه جماعت داده می‌شود بسیار اندک بوده و در این زمینه خواستار توجه ویژه هستیم.

انتهای پیام/م

نماز جماعت در ۴۶ مدرسه دورود اقامه  می شود

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.