سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مقدم در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان خبر داد:

حضور ۵۵ شرکت خارجی در نمایشگاه علم و فناوری ما‌ینکس

مدیر اجرایی ششمین نمایشگاه علم و فناوری ما‌ینکس از حضور ۵۵ شرکت خارجی در این نمایشکاه خبر داد.

محمدرضا مقدم مدیر اجرایی ششمین نمایشگاه علم و فناوری ما‌ینکس در گفت و گو با خبرنگار حوزه فن‌آوری‌های نوین گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛  اظهار کرد: برگزاری نمایشگاه  ماینکس  در مصلی آغاز و به مدت سه روز ادامه دارد، هدف از برگزاری آن ایجاد تعاملی بیشتر با شرکت‌های تولید کننده خارجی و برای انتقال تجربه و تکنولوژی به ایرانیان انجام شده است.

وی بیان کرد: نمایشگاه ما‌ینکس تا 20 مهر ماه 96 ادامه دارد و با حضور 55 شرکت خارجی از کشورهای آلمان، فرانسه،‌روسیه،‌ چین ،‌لهستان، کره و همچنین 145 شرکت داخلی برگزار شده است که این شرکت ها آخرین تکنولوژی‌های خود را در معرض دید علاقه‌مندان و بازدید‌کنند‌گان  می گذارند.

مقدم تاکید کرد: همزمان با برگزاری این نمایشگاه کارگاه‌های آموزشی، نشست‌های تخصصی و پنل‌های علمی هم برگزار می شود.

 بومی سازی تجربه های کشورهای خارجی  در نمایشگاه ما‌ینکس

وی اظهار کرد: در نمایشگاه علم و فناوری ما‌ینکس امسال حدود 30 شرکت خارجی برای اولین بار در آن شرکت داشته و تکنولوژی‌های جدید خود را وارد ایران کرده‌اند.

مقدم گفت: نمایشگاه ما‌ینکس در راستای انجام مذاکرات با شرکت‌های خارجی و بومی سازی تجربیات کشورهای خارجی برپا شده است تا علم صنایع آنها در اختیار مردم قرار بگیرد.

وی یادآور شد: در نمایشگاه ماینکس مذاکرات سازنده و خوبی با برخی کشورهای خارجی برای سرمایه‌گذاری در بخش صنعت و معدن انجام شده است.

انتهای پیام /

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.