سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سرپرست پایگاه استنادی علوم جهان اسلام خبر داد؛

انعقاد تفاهم نامه همکاری میان پایگاه استنادی علوم جهان اسلام با اندونزی

تفاهم نامه همکاری‌های مشترک علمی و فناوری میان پایگاه استنادی علوم جهان اسلام و وزارت تحقیقات، فناوری و آموزش عالی اندونزی امضا شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ دهقانی سرپرست پایگاه استنادی علوم جهان اسلام در شیراز اظهار کرد: در تفاهم نامه مشترک میان پایگاه استنادی علوم جهان اسلام و وزارت تحقیقات، فناوری و آموزش عالی اندونزی بر تبادل اطلاعات و تجربیات در مدیریت انتشارات علمی و پژوهشی، تسهیل در همکاری میان موسسات و سازمان‌های مرتبط با تحقیقات و ایجاد بستری مناسب برای همکاری‌های دو طرف تاکید شده است.

وی ادامه داد: طرف اندونزیایی هم اعلام آمادگی کرد تا در زمینه‌های کشاورزی، پرورش گیاهان دارویی و انرژی‌های نو، دانش و تجربیات خود را در اختیار ایران و آی سی اس (ISC) قرار دهد.

دهقانی با بیان اینکه پیش از این پایگاه استنادی علوم جهان اسلام با کشور‌های مالزی، پاکستان، عراق، جمهوری آذربایجان و افغانستان تفاهم نامه منعقد کرده است، تصریح کرد: این تفاهم نامه به منظور ارتقاء جایگاه علمی و پژوهشی دانشگاه‌ها و موسسات علمی تهیه و منعقد شده است.

سرپرست پایگاه استنادی علوم جهان اسلام در شیراز گفت: این پایگاه با تحقیق و ایجاد شبکه پیوسته علمی، نشریات و آثار برتر علمی جهان اسلام را در اختیار کشور‌های اسلامی می‌گذارد.

وی اضافه کرد: اعضای این پایگاه با برگزاری کنفرانس‌ها و کارگاه‌های آموزشی در کشور‌های مختلف سعی دارند اطلاعات، تجریبات، دانش و آثار برتر علمی را در اختیار آنان بگذارد.

انتهای پیام/ن

افزایش همکاری های پایگاه استنادی علوم جهان اسلام و وزارت تحقیقات، فناوری و آموزش عالی اندونزی 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.