سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیرجهاد کشاورزی شهرستان همدان خبر داد:

پیش بینی برداشت 450 تن موسیر در همدان   

مدیر جهادکشاورزی شهرستان همدان گفت: امسال پیش بینی می شود 450 تن موسیر در این شهرستان تولید شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ جواد رشیدی مدیر جهادکشاورزی شهرستان همدان با بیان اینکه کشت موسیر در همدان در حال توسعه است تصریح کرد: در سال گذشته 8 هکتار از مزارع همدان زیرکشت موسیر قرار داشت که از این سطح 96 تن محصول تولید شده است.

وی تاکید کرد: در سال گذشته 22 هزار و 400 تن سیر و 96 تن موسیر در همدان تولید شد،که برآورد از تولید موسیر در سال‌جاری 450 تن است.

مدیر جهادکشاورزی شهرستان همدان ادامه داد: 4500 هکتار کشت بهاره در همدان صورت گرفته است که از این میزان 1600 هکتار سیر و 50 هکتار موسیر و مابقی به کشت سیب‌زمینی اختصاص دارد.

رشیدی بیان کرد: نسبت به سال گذشته سطح زیرکشت سیب‌زمینی 15 درصد کاهش داشته است و امسال پیش‌بینی می‌شود 180 هزار تن محصول از مزارع شهرستان برداشت شود.

وی خاطر نشان کرد: اوج ریزش سن در شهرستان همدان 28 فروردین گزارش شد که تاکنون 15 هزار و 224 هکتار از مزارع غلات مبارزه با سن مادر انجام شده است.

رشیدی با بیان اینکه سطح زیرکشت غلات در شهرستان همدان 66 هزار هکتار است،تصریح کرد: مبارزه با پوره سن نیز در مزارع آغاز شده و از مرز 300 هکتار گذشته است.

افزایش سطح زیر کشت موسیرنسبت به سال جاری

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.