سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیر امور سینمایی حوزه هنری اصفهان

قهرمانان کوچک به پردیس سینمایی چهارباغ رفت

مدیر امور سینمایی حوزه هنری اصفهان گفت: فیلم قهرمانان کوچک از فیلم های جشنواره کودک در پردیس سینمایی چهارباغ اکران شده است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،سید مصطفی حسینی ، درباره جدیدترین فیلمهای در حال اکران بر پرده سینماهای اصفهان اظهار داشت: فیلم قهرمانان کوچک به کارگردانی حسین قناعت از فیلمهای سی امین جشنواره فیلمهای کودکان و نوجوانان در سالن نقش جهان پردیس سینمایی چهارباغ اکران شده است.

وی افزود: قهرمانان کوچک نخستین فیلم کمدی رزمی ایران با نگاهی به موضوع تولید ملی است که در ماه های گذشته پس از اکران در جشنواره فیلم کودک و نوجوان در بیمارستان امام حسین (ع ) برای کودکان بیمار به نمایش در آمد. 

مدیر امور سینمایی حوزه هنری استان اصفهان تاکید کرد: قرار است بخشی از عواید فیلم قهرمانان کوچک برای بیمارستان امام حسین (ع) هزینه شود.

وی درباره دیگر فیلم های بر پرده اکران در اصفهان گفت: فیلم های ۲۱ روز  بعد به کارگردانی محمدرضا خردمندان با موضوع اجتماعی و من و شارمین به کارگردانی بیژن شیرمرز با موضوع کمدی در سالن چهلستون پردیس سینمایی چهارباغ اکران شده است.

 وی ادامه داد: فیلم کمدی موزیکال ایتالیا ایتالیا به کارگردانی کاوه صباغ زاده در سالن چهارسوق و مالاریا در ژانر اجتماعی و به کارگردانی پرویز شهبازی در سالن شیخ بهایی پردیس سینمایی چهارباغ  به روی پرده رفته است.‌

حسینی ابراز داشت: همچنین فیلمهای نگار در سینما ساحل، زرد و ساعت ۵ عصر در سینما سپاهان، فیلمهای ملی و راه های نرفته اش، نهنگ عنبر و رگ خواب در سینما فلسطین همچنان در حال اکران است.

 

انتهای پیام/م

 

اکران فیلمهای سینمایی در اصفهان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.