سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رییس دانشگاه آزاد بدون محافظ در درمانگاه! + عکس

حضور رییس جدید دانشگاه آزاد بدون محافظ در درمانگاهی در شرق تهران مورد استقبال کاربران قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار حوزه سیاسیون  گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ مدير قرارگاه جهادی امام رضا (ع) در صفحه اینستاگرام خود نوشت:

"امشب پسرم مریض شده بود بردمش درمانگاه محل در شرق تهران. در بدو ورود متوجه پیرمردی مسن و مریض حال شدم که دو نفر زیر بغلشو گرفته بودند و داشتند میاوردنش داخل؛ وخامت حال پیرمرد توجهم رو جلب کرد در کنارش متوجه دکتر فرهاد رهبر شدم که ظاهرا اون پیرمرد از بستگانش بود واقعا دیدن رییس #دانشگاه_آزاد با یه خودرو 206 اونم در یک درمانگاه عمومی در قنات کوثر تهران ناخودآگاه منو یاد دوران دانشجوییم در واحد علوم تحقیقات انداخت. اون موقع رییس دانشگاه آقای #جاسبی بود هر موقع که به عنوان یه #دانشجو می خواستم ایشون رو ببینم نمی تونستم از حلقه محافظان و مشایعت کنندگان ایشون رد بشم و یا حتی ایشون رو در دفترشون زیارت کنم واقعا دکتر فرهاد رهبر رو امشب در قامت یه #مدیر_جهادی و انقلابی دیدم هر چند برای یک مدیر انقلابی غیر از این نباید توقع داشت ولیکن بقیه مدیران رو هم به این سیره دعوت می کنم.

انتهای پیام/

ساده زیستی رییس جدید دانشگاه آزاد

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۰۵:۲۶ ۰۸ آبان ۱۳۹۶
خیلی عالی ،ان شاالله موفق باشند
ناشناس
۱۶:۲۷ ۱۸ مهر ۱۳۹۶
در حال حاضر چندین معاون از دانشگاه رفتند و تعداد معاونت ها کم شده ولی متاسفانه معاونی اومده که دوتا مشاور گرفته و این دونفر به جای ایوشن تصمیم گیری می کنند.آیا این درست است؟
ناشناس
۱۴:۳۴ ۱۸ مهر ۱۳۹۶
مثل اینه برای مدیر مدرسه محافظ بزارن