سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

روابط عمومی اداره حفاظت محیط زیست فارس خبر داد؛

شیراز میزبان اجلاس بین‌المللی طرح توانمندسازی ایمنی زیستی کشور‌ها

اجلاس بین‌المللی نمایندگان طرح‌ های توانمندسازی ایمنی زیستی کشور‌ها در شیراز آغاز شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ بر اساس این گزارش اجلاس بین‌المللی نمایندگان طرح‌های توانمندسازی ایمنی زیستی کشور‌ها هر سال در یکی از کشور‌های دارای طرح و به منظور هماهنگی و استفاده از تجربه کشور‌های دارای طرح در دست اجرا از جمله کامبوج، ایران، تاجیکستان، اردن، ترکیه، هندوستان، بنگلادش و نمایندگان UNEP از کشور‌های کنیا و غنا برگزار می‌شود.

این گزارش حاکی از آن است، که طرح توانمند سازی ایمنی‏ زیستی با هدف اجرایی شدن پروتکل ایمنی زیستی کارتاهنا با عضویت ۱۸۰ کشور از طرف برنامه محیط زیست سازمان ملل متحد (UNEP) و با حمایت مالی تسهیلات جهانی محیط زیست (GEF) و اجراء، مدیریت و نظارت سازمان یا وزارت محیط زیست کشور‌ها به نمایندگی از دولت این کشور‌ها انجام می‌شود.

بر همین اساس پطرح توانمندسازی ایمنی زیستی در ایران با توجه به عضویت و تصویب پروتکل جهانی ایمنی زیستی کارتاهنا در کشور، برای قانونمند کردن و ایمن سازی زیست فناوری بیوتکنولوژی با مسئولیت، مدیریت و هماهنگی سازمان حفاظت محیط زیست شکل گرفته است.

گفتنی است، اجلاس بین‌المللی نمایندگان طرح‌های توانمندسازی ایمنی زیستی کشور‌ها ۱۶ مهرماه امسال در شیراز آغاز به کار کرد و تا ۱۹ مهرماه به کار خود پایان می‌دهد.
انتهای پیام /ت

آغاز اجلاس بین‌المللی طرح ایمنی زیستی کشور‌ها در شیراز

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.