سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اعلام رنکینگ جهانی ماه اکتبر پنج تکواندوکار مازندرانی

در رده‌بندی جهانی تکواندوکاران در ماه اکتبر ۲۰۱۷ که توسط سایت رسمی فدراسیون جهانی اعلام شده است، نام پنج تکواندوکار مازندرانی به چشم می‌خورد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، فرزان عاشورزاده در وزن ۵۸- کیلوگرم، ابوالفضل یعقوبی در وزن ۶۳- کیلوگرم، احمد محمدی در وزن ۸۷- کیلوگرم، پریسا جوادی در وزن ۵۷- کیلوگرم و زهرا پوراسماعیل تکواندوکار وزن ۷۳- کیلوگرم پنج مازنی دارای رنکینگ هستند که با احتساب آخرین امتیازات جایگاه شان در بین برترین‌ها مشخص شد.

فرزان عاشورزاده در وزن ۵۸- کیلوگرم با کسب مدال برنز مرحله دوم مسابقات گرندپری ۲۰۱۷ پس از کارلوس ناوارو از مکزیک و تای هون کیماز کره‌جنوبی، جایگاه سوم خود را حفظ کرد. ابوالفضل یعقوبی نیز بدون تغییر در رده سیزدهم وزن ۶۸- کیلوگرم قرار دارد.

احمد محمدی رده هفدهم وزن ۸۷- کیلوگرم را به خود اختصاص داده است پریسا جوادی نیز با به دست آوردن نشان زرین بازی‌های آسیایی داخل سالن و هنر‌های رزمی ۲۲ پله صعود کرد و رده ۴۷ جدول را به خود اختصاص داد. زهرا پوراسماعیل تکواندوکار وزن ۷۳- کیلوگرم همچنان در جایگاه سیزدهم قرار دارد.

در این رنکینگ امتیازات سال ۲۰۱۳ به طور کل از جدول رده‌بندی حذف و از امتیازات ۲۰۱۴ و ۲۰۱۵ به ترتیب ۷۵ و ۵۰ درصد کسر شده است. همچنین با اعلام رنکینگ ماه جدید، ۲۵ درصد از امتیاز ماه مشابه سال قبل در سال ۲۰۱۶ کسر خواهد شد.

امتیازات این رنکینگ تا پایان مسابقات ماه سپتامبر ۲۰۱۷ لحاظ شده است.

انتهای پیام/آ

معرفی پنج تکواندوکار مازندرانی در سایت رسمی فدراسیون جهانی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.