سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در جلسه امروز شورای شهر صورت گرفت؛

عذرخواهی محسن هاشمی از خبرنگاران/ عملکرد ۱۴ ساله رسانه ملی در انعکاس مسائل شهری مثبت است

رئیس شورای شهر تهران گفت: ماجرای هفته گذشته مبنی بر قهر من با اصحاب رسانه تنها یک سوء تفاهم بوده و از این بابت از خبرنگاران عذرخواهی می‌کنم.

به گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، محسن هاشمی رفسنجانی رئیس شورای شهر تهران در دوازدهمین جلسه رسمی پنجمین دوره شورای اسلامی شهر تهران که امروز (سه شنبه) برگزار شد، اظهار کرد: ماجرای هفته گذشته مبنی بر قهر من با اصحاب رسانه تنها یک سوء تفاهم بوده و از این بابت از خبرنگاران عذرخواهی می‌کنم.

 وی افزود: علاقه اعضای پنجمین دوره شورای اسلامی شهر تهران به همگامی با اصحاب رسانه و شفاف سازی در جهت تحقق حقوق شهروندان است.

رئیس شورای شهر تهران گفت: مساله جلب اعتماد مردم به مسائل شهری، برای اعضای پنجمین دوره شورای اسلامی شهر تهران اهمیت ویژه ای دارد.

 هاشمی رفسنجانی تصریح کرد: رسانه ملی و سازمان صدا و سیما در طی ۱۴ سال گذشته در خصوص بازتاب مسائل مدیریت شهری، عملکرد مثبتی داشته است و امیدواریم در دوره پنجم شورا نیز فرصت فعالیت و خدمت رسانی به شهروندان را برای اعضای این شورا مهیا کنند.

وی خاطر نشان کرد: ماجرای قهر با رسانه ها صحت ندارد و تلاش اعضای پنجمین دوره شورای اسلامی شهر تهران برای حفظ اعتماد مردم و افزایش اعتبار روز افزون رسانه ملی میان مردم و شهروندان است.

انتهای پیام/

قهر رئیس شورای شهر تهران با اصحاب رسانه سوء تفاهم بوده است

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
حسن
۱۱:۳۴ ۱۸ مهر ۱۳۹۶
بنده خدا باید هم قهر کنه چون حرفی برای گفتن نداره