سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

لزوم نظارت دقیق بر اجرای قوانین از سوی مجلس

سرپرست معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری کرمان در ستاد اقتصاد مقاومتی شهرستان سیرجان، بر لزوم نظارت دقیق بر اجرای قوانین از سوی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان  ، فدایی در  جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی سیرجان که با حضور رییس کمیسیون تولید ملی و اشتغال مجلس همراه بود، ضمن اعلام پیام استاندار به مردم و مسئولان سیرجان، گفت: هدف اصلی از قوانینی که در مجلس مصوب می شود نظارت بر اجرای آنهاست و سوالی که از اعضای کمیسیون تولید ملی و اشتغال باید پرسید این است که چگونه بر نحوه اجرای این قوانین نظارت می کنید تا با اجرای آن ها نتایج مورد نظر به بار بنشیند؟
وی تصریح کرد: راه اندازی کارگروه هایی همچون کارگروه رفع موانع تولید اقدام خوبی است اما باید در نتایج آن دقت کرد که این کارگروه ها در حقیقت چقدر از موانع را رفع کرده است؟ آیا بجز این است که ما موانعی را رفع می کنیم که کارگاه های تولیدی می توانند خودشان نیز بر طرف کنند؟
دکتر فدایی در ادامه افزود: هدف و رسالت اصلی کارگروه ها بخصوص کارگروه رفع موانع تولید بایستی رفع موانع اصلی باشد که اقدامات کارگاه های تولیدی و فعالان اقتصادی را مختل می کند و رفع این موانع از توان آن ها خارج است. اگر یک اقدام اساسی در این کارگروه ها صورت پذیرد آن زمان است که می توان به نتیجه مثبت اقتصاد مقاومتی امیدوار بود.

انتهای پیام/ی

جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی در سیرجان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.