سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دبیر انجمن علمی بیهوشی استان لرستان :

برگزار یدومین همایش علمی بیهوشی در لرستان

دبیر انجمن علمی بیهوشی استان لرستان گفت: دومین همایش علمی بیهوشی ۲۴ مهر ماه در استان لرستان برگزار می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ محمد مسعود سروری گفت: دومین همایش علمی بیهوشی با حضور اساتید، دانشجویان و پرسنل بیهوشی استان در شهرستان خرم‌آباد برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه این همایش ۲۴ مهرماه امسال از ساعت ۲۰ تا ۲۲ در سالن آمفی‌تئاتر پردیس گلدشت برگزار می‌شود افزود: همایش بیهوشی برای سال دوم در استان برگزار می‌شود و در این همایش سه سخنران پیرامون مباحث جدید بیهوشی، جراحی قلب و تازه‌های بلاک‌های اعصاب محیطی ارائه مطلب می‌کنند.

دبیر انجمن علمی بیهوشی استان لرستان عنوان کرد: سال گذشته ۱۰ نفر از اساتید هیئت‌علمی بیهوشی در همایش بیهوشی استان شرکت کردند و امسال ۱۵ نفر از اساتید بیهوشی در این همایش حضور می‌یابند.

وی با اشاره به اینکه در حاشیه این همایش نمایشگاهی از آثار علمی پژوهشی دانشجویان برپا و مباحث و کتب دانشجویان رشته بیهوشی ارائه می‌شود بیان کرد: بیش از ۱۰۰ مقاله به دبیرخانه این همایش ارسال‌شده که ۵۰ مقاله در غرفه آموزشی این نمایشگاه قرار می‌گیرد و سه مقاله برگزیده در همایش ارائه می‌شود.

سروری بابیان اینکه اطلس بیهوشی تألیف شده و بسته‌های آموزشی مخصوص بیهوشی در بین دانشجویان توزیع می‌شود تصریح کرد: حدود ۲۰ جلد کتاب در غرفه علمی نمایشگاه در معرض دید عموم قرار می‌گیرد.

دبیر انجمن علمی بیهوشی استان لرستان هدف از برگزاری این‌گونه همایش‌ها را آشنایی و تداوم علمی اساتید، کارشناسان و سایر اعضای هیئت‌علمی در راستای مباحث جدید بیهوشی دانست و گفت: انجمن علمی بیهوشی استان دارای شش عضو اصلی، ۱۰۰ عضو دانشجویی، هفت استاد مشاور و ۴۰ نفر اعضای هیئت‌علمی بیهوشی است.

انتهای پیام/د

دومین همایش علمی بیهوشی در استان لرستان برگزار می‌شود

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.