سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مهرعلیزاده در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

مذاکره مجدد در مورد برجام توهمات ذهن ترامپ است/هیچ کشوری حق ندارد سپاه را گروه تروریستی بخواند

رئیس اسبق سازمان تربیت بدنی گفت: برجام به هیچ وجه جایی برای مذاکره ندارد و توهمات ترامپ است.

محسن مهرعلیزاده رئیس سازمان تربیت بدنی دولت اصلاحات در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره اینکه آمریکا خواستار مذاکرات مجدد در مورد برجام شده است، اظهار کرد: این حرف کاملا بی ربط است مذاکرات قبلی در چندین ماه انجام شد و غیر از امریکا و ایران، پنج کشور دیگر نیز حضور داشتند.

وی با تاکید بر اینکه در مورد برجام به هیچ وجه جایی برای مذاکره وجود ندارد و توهمات ترامپ است، ادامه داد: برجام معاهده ای بین المللی است که مورد توافق همه کشورهای مذاکره کننده واقع شده و اینکه دوباره درباره بندهای آن مذاکره شود، حرفی بی معنی است.

مهرعلیزاده درباره لفاظی‌های آمریکا علیه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و طرح قراردادن نام آن در لیست گروه‌های تروریستی، گفت: حرف آمریکا در این مورد بی اساس است هیچ وقت هیچ کشوری اجازه ندارد آنقدر خودخواه و خود بزرگ بین باشد که یک نهاد رسمی، موثر و به پا خواسته از انقلاب را گروه تروریستی اعلام کند.

رئیس اسبق سازمان تربیت بدنی خاطر نشان کرد: اگر امریکا چنین اشتباهی مرتکب شود ما هم افشا می کنیم که ارتش آمریکا تروریست بوده و حامی تروریست ها در تمام نقاط جهان است، صحبت های سردار جعفری هم در این مورد بسیار درست و منطقی بود .

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.