سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پیامک‌های دریافتی 1396/07/18

سوژ‌ه‌های پیامکی شما پس از بررسی،در بخش "از نگاه شما" قابل پیگیری خواهد بود.

به گزارش گروه شهروند خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان؛ شما می‌توانید با مراجعه به این بخش از نحوه پیگیری سوژه‌های ارسالی خود به سامانه‌های پیامکی 10001915(مجله خبری شبکه یک سیما) و 30002394 (با خبرنگاران جوان شبکه خبر سیما) مطلع شوید.

از میان انبوه پیامک‌های رسیده در تاریخ  هجدهم مهر ماه مهمترین آن‌ها در ادامه قابل مشاهده است:

 

5284...0912:سری به شهرک صنعتی چرمشهر ورامین بزنید و تعطیلی اکثر کارخانه های چرم سازی این شهرک را شاهد باشید و گزارش تهیه کنید.

 

8227...0919:در خیابان مهر آباد جنوبی بعضی وانت بارها از سر تیرهای برق سیم کشیدند و از برق مجانی استفاده می کنند.

 

0917...0935:خواهشا به وضعیت آزمون عملی رانندگی در استان قم رسیدگی شود،ماشین های این آزمون همه مشکل فنی دارند وتعداد زیادی از شرکت کنندگان در آزمون با توجه به داشتن مهارت کامل باز هم نتوانستن قبول شوند !

 

1981...0912:در خیابان مولوی پایتخت،معتاد و مواد فروش در ملاعام مواد مصرف می کنند ،واقعا نيروی انتظامي اينها را نمي بيند ؟! پيگيري كنيد.

1471...0915:چرا اینقدر اجاره خانه ها سر به فلک زده هست، به خاطر درصد کم سود بانکی، همه مشاور املاک و صاحبخانه ها بیشتر کرایه می خواهند!

 

3159...0910: مونوریل شهر قم با این همه هزینه ،تکلیف آن به کجا رسید؟چه موقع افتتاح می شود !پیگیری کنید.

 

2411...0912:درباره شهر فرودگاه بین المللی قم که در حال خاک خوردن و پروژه ساخت آن متوقف شده است،گزارش تهیه کنید،سرمایه های مردمی در حال از بین رفتن است!

 

6764...0911:لطفا از وظایف مشاورین املاک گزارش تهیه نمایید.با امضا قرارداد کلی پول از طرفین می گیرند و همه کارهای اداری را فروشنده و خریدار انجام می دهند.

 

3257...0910:لطفا گزارشی از شانسی های که در داخل  فروشگاه ها فروخته می شود، با قیمت بسیار بالا. در صورتی که هیچ ارزش مصرفی یا غذای ندارد تهیه فرماید .

 

4251...0918:لطفا راجع به خرید و فروش وام در آگهی های تبلیغاتی گزارش بگیرید،چرا به بی نیاز وام 4درصد میدهند و به نیازمند وام 30درصد هم نمی دهند!

 

8724...0911:گزارشی در مورد گرانی قیمت گاز و تعرفه جدید آن،تهیه کنید/

 

6205...0937:لطفا پیگیری کنید برای داروهای مصرفی مردم،اکثر داروها تحت پوشش بیمه نیستند !چرا مردم این همه پول بیمه بدهند، بعد خیلی از داروها را باید آزاد خرید کنند.

 

انتهای پیام//

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
حمید رضا ترابی
۲۱:۰۹ ۱۸ مهر ۱۳۹۶
با سلام
با عرض خسته نباشید به شما و گروهتان ، امیدوارم که حالتان خوب باشد ، من در مجتمع مسکونی زندگی میکنم که 9 واحد میباشد در این مجتمع 5 واحد صاحبخانه هستند و 4 واحد آن توسط صاحبخانه ها به مستاجر اجاره داده اند . یکی از این مستاجر ها اعتیاد داره ( خود و عیالشان و ....) هر روز صبحا ( ساعت 7 الی 8 ) و شبها ( ساعت 9 الی 10 ) . ضمنا این خانواده دارای دو فرزند بزرگسال دختر نیز هستند . بارها توسط اهالی مجتمع به صاحبخانه ایشان اطلاع داده شده و به خود آنها که اعتیاد دارندتذکر داده شده و قول داده اند که مصرف نکنندو رعایت کنند ولی زیر قولشان زدند . دو بار هم به پلیس 110 اطلاع دادیم و آنها آمدند و تذکری شفاهی دادند و رفتند و گفتند که اگر شاکی هستید بروید شکایتنامه بنویسید تا رسیدگی کنیم . به صاحبخانه ایشان میگوییم بیا تکلیف این را مشخص کن بما میگوید بروید شکایت کنید تا پلیس بیاید ببرد ایشان را ترکش دهد . من به پلیس میگویم ایشان مواد ... را به مقداری دارد که هر روز مصرف میکند میتوانید با همین اطلاع رسانی که ما میکنیم حکم داستانی را گرفته و منزل ایشان را بازرسی کنید . اگر مواد پیدا کردید تکلیفشان را مشخص کنید . میگویند ما نمی توانیم این کار را بکنیم . اخیرا هم که با تذکر های مکرر ما مواجهه شده ، لج کرده و با لجبازی مصرف را تشدید کرده ومیگوید من از پزشک نسخه دارم به خاطر کلیه هایم باید مصرف کنم.خلاصه بوی این مواد حال همسایگان بسیار بد کرده است و دچار سر درد میشویم ، ضمنا در این مجتمع فرزندان خردسال هم زندگی میکنند که اگر جلوی این مصرف اعتیاد گرفته نشود در آینده فرزندان مان هم آلوده به اعتیاد خواهند شد . این خلاصه ماجرای مجتمع ما بود . خواهشمند است اگر مقدور میباشد با هماهنگی ، از این وضعیت یک گزارش تهیه کنید تا مسئولین شاید کاری در جهت مبارزه با این مزاحمت های خطر ناک انجام دهند .