سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دوستداران طبیعت مازندران:

رهاسازی هشت پرنده در طبیعت مازندران +تصاویر

دوستداران و علاقمندان به حیات وحش ۸ پرنده مصدوم را مداوا و در طبیعت مازندران رهاسازی کردند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست مازندران اعلام کرد دوستداران و علاقمندان به حیات وحش در شهر‌های چالوس، آمل، بابلسر، قائمشهر و بهشهر هشت پرنده مصدوم را به اداره حفاظت محیط زیست این شهرستان‌ها تحویل و پس از تیمار و بازیابی توان پرواز این هشت پرنده را در طبیعت رهاسازی کردند.

دوستداران محیط زیست در آمل یک بهله سنقرتالابی در روستای عبدل آباد، یک قطعه دلیجه زخمی در منطقه ییلاقی پلور و یک قطعه بوتیمار در منطقه کته پشت را به اداره حفاظت محیط زیست این شهرستان تحویل و پس از تغدیه و تیمار ومراقبت و اطمینان از سلامتی در زیستگاه اصلی آن رهاسازی کردند.

براساس گزارش روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست مازندران، دوستداران و علاقمندان به حیات وحش در چالوس یک قطعه حواصیل و یک بهله سارگپه به اداره حفاظت محیط زیست این شهرستان تحویل و پس از مراقبت و درمان و اطمینان از سلامتی در طبیعت رهاسازی کردند.

دوستداران طبیعت در بهشهر نیزیک قطعه دلیجه زخمی را پس از مراقبت ودرمان در طبیعت رهاسازی کردند.

دو دوستدار تنوع زیستی در بابلسرو قائمشهر نیز یک بهله عقاب تالابی و یک بهله سارگپه زخمی را به اداره حفاظت محیط زیست این شهرستان‌ها تحویل وپس از مراقبت ودرمان و اطمینان از سلامتی توسط محیط بانان در طبیعت رهاسازی شدند.

براساس گزارش روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست مازندران، با توجه به شروع فصل مهاجرت پرندگان آبزی و کنار آبزی به تالاب‌ها و آب بندان‌های سطح استان و احتمال برخورد پرندگان با موانع غیر طبیعی از قبیل: تیر برق و سیم کابل، از حامیان حیات وحش درخواست می‌شود ضمن حمایت از حضور این پرندگان، در صورت مشاهده هرگونه پرنده زخمی و آسیب دیده، آن را به ادارات محیط زیست شهرستان‌ها تحویل بدهند.

 

 

 

 

 

 

 

انتهای پیام/آ

رهاسازی پرنده تیمارشده در ۵ شهر مازندران

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.