سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس شورای اسلامی شهر تربت جام ؛

تربت جام از زیر ساخت‌های ضعیف در حوزه‌های فرهنگی، گردشگری و هنری رنج می‌برد

رئیس شورای اسلامی شهر تربت جام گفت: یکی از مولفه‌های یک شهر فرهنگی داشتن فضا‌های فرهنگی مناسب است که متاسفانه تربت جام با توجه به قدمت دیرینه از زیر ساخت‌های ضعیف در حوزه‌های فرهنگی، گردشگری و هنری رنج می‌برد.

جعفر دلشاد عظیمی درگفتگو با  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد؛ افزود: تربت جام به عنوان یک شهر فرهنگی درحوزه ادب وعرفان شناخته شده است، اما زیر ساخت‌ها در بخش‌های فرهنگی، گردشگری و هنری ضعیف بوده و نیازمند برنامه ریزی است.


وی گفت: وجود یک سالن سینما و فرهنگ سرا برای شهروندان که بتوانند اوقات فراغت خود را سپهری کنند وجود ندارد و لازم است مولفه‌های فرهنگی مورد توجه مسئولین قرار گیرد.

رئیس شورای اسلامی شهر تربت جام افزود: با اشاره به پروژه ۸ ساله دروازه زیارت تربت جام گفت: این پروژه سومین دوره شورای شهر را از زمان افتتاح تاکنون سپری کرده و امید می‌رود دردوره پنجم شورای اسلامی تربت جام به سرانجام برسد.

رئیس شورای اسلامی شهر تربت جام گفت:دروازه زیارت بامساحت ۴۰۰ متر مربع فضای فیزیکی مفید و چشم انداز زیبا وکه با معماری ایرانی اسلامی الهام گرفته امیدواریم با همکاری بخش خصوصی به بهره برداری کامل برسد.

انتهای پیام/س، ج
 
 
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.